Facultat de Lletres

Màster en Comunicació i Estudis Culturals
Màster en Ensenyament d'Espanyol i de Català com a Segones Llengües
imatge
Màster en Patrimoni (Especialitats en Patrimoni Cultural i en Patrimoni Natural)
Màster en Recerca en Humanitats

Màsters interuniversitaris

Màster Interuniversitari en Ciència Cognitiva i Llenguatge
Màster Interuniversitari en Ciutadania i Drets Humans: Ètica i Política
Màster Interuniversitari en Filosofia Analítica
Màster Interuniversitari en Identitat Europea Medieval
imatge
Màster Interuniversitari en Polítiques i Planificació per a les Ciutats, l'Ambient i el Paisatge (PPCEL)
Màster Interuniversitari en Reptes de la Filosofia Contemporània

Cicle de conferències Democràcia i Humanitats
La evaluación como forma de control y de disciplina en la enseñanza y la investigación
21/02/2017
V SETMANA DELS RAHOLA A LA FACULTAT DE LLETRES
Del 13 de febrer al 23 de febrer, es celebra la cinquena edició de la Setmana dels Rahola, organitzada per la Diputació de Girona i la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya, i amb la col·laboració del Grau de Comunicació Cultural.
07/02/2017
Espot Facultat de Lletres
nou vídeo promocional de la Facultat de Lletres
16/02/2017
.
Presentació del primer volum de l'Edició Crítica de l'Obra de Josep Carner "Llibres de poesia. 1904-1924"
Em plau convidar-vos a la presentació del primer volum de l'Edició Crítica de l'Obra de Josep Carner "Llibres de poesia. 1904-1924" (edicions 62), a cura de Jaume Coll, que tindrà lloc el proper divendres 10 de febrer, a les 12 del migdia, a l'Aula de Música de la Facultat de Lletres.
08/02/2017
.
Acte d’entrega del Premi Cum Laude d’Humanitats que atorga l’institut d’Estudis Món Juïc
23 de Febrer a les 12 del migdia a la sala de graus de la Facultat de Lletres de la UdG.
07/02/2017
.
La UdG organitza una recollida de signatures per la campanya "Casa Nostra, Casa Vostra"
Des d'avui i fins al 17 de febrer trobareu instal·lades al vestíbul de cada facultat/escola una taula amb informació sobre la campanya i el formulari de signatura i adhesió.

Els promotors de la campanya han exhaurit les entrades pel concert solidari al Palau Sant Jordi de l'11 de febrer i ja preparen una manifestació a Barcelona pel dia 18.
06/02/2017
Josafat, de Prudenci Bertrana, en francès
Coincidint amb l’inici de l’Any Bertrana, l’editorial L’Harmattan acaba de publicar la primera traducció francesa de Josafat, realitzada per Anna-Maria Corredor, professora del Departament de Filologia i Comunicació, i Gilles Groult, professor emèrit de la universitat de Caen-Basse Normandie.
20/01/2017
manuscrits
"Els manuscrits, el saber i les lletres a la Corona d'Aragó (1250-1500)"
Publicat per Publicacions de l'Abadia de Montserrat, el volum ha estat editat per Lola Badia, Lluís Cifuentes, Sadurní Martí i Josep Pujol
16/01/2017
RecercaPublicacions
II Simposi Internacional sobre el Noucentisme
Noucentismes: el Noucentisme català en el context cultural europeu

II Simposi Internacional sobre el Noucentisme

Girona, 23-25 de març de 2017
13/01/2017
JornadesCongressosRecerca
Expo Dionisio Casañal
Exposició "Huesca, 1891-2016. El plano de Dionisio Casañal", comissionada per José Luis Villanova
El professor José Luis Villanova, del Departament de Geografia, és el comissari de l'exposició "Huesca, 1891-2016. El plano de Dionisio Casañal".
08/11/2016
SocietatQualitat