Facultat de Lletres

Màster en Comunicació i Estudis Culturals
Màster en Ensenyament d'Espanyol i de Català com a Segones Llengües
imatge
Màster en Patrimoni (Especialitats en Patrimoni Cultural i en Patrimoni Natural)
Màster en Recerca en Humanitats

Màsters interuniversitaris

Màster Interuniversitari en Ciència Cognitiva i Llenguatge
Màster Interuniversitari en Ciutadania i Drets Humans: Ètica i Política
Màster Interuniversitari en Filosofia Analítica
Màster Interuniversitari en Identitat Europea Medieval
imatge
Màster Interuniversitari en Polítiques i Planificació per a les Ciutats, l'Ambient i el Paisatge (PPCEL)
Màster Interuniversitari en Reptes de la Filosofia Contemporània

ConfesMSR
Cicle de Conferències “Miquel Pujol Canelles” del XXVI Festival Terra de Trobadors de Castelló d’Empúries
Organitzat pel Centre d'Estudis Trobadorescos de Castelló d'Empúries i l'Institut de Llengua i Cultura Catalanes de la UdG, el cicle de conferències d'enguany tindrà lloc del 8 al 10 de setembre i estarà dedicat a la figura de Ramon Llull
29/08/2016
JornadesRecercaSocietat
estalvi aigua
Pioners en estalvi d'aigua
La Universitat de Girona i el clúster Catalan Water Partnership fan un estudi pioner sobre el consum d'aigua en el sector turístic.
Dia de la Geografia
El dimecres 15 d'abril es celebrarà el DIA DE LA GEOGRAFIA
14/04/2015
UniversitatJornadesSocietat
portada díptic
Cicle de conferències. Girona: Aigua i Ciutat
El proper 30 d'abril s'inicia el cicle anual de conferències organitzades pel Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions de l'Ajuntament de Girona.
09/04/2015
JornadesSocietat
imatge drone
El departament de Geografia de la UdG adquireix un "drone" per reforçar als seus grups de recerca
El dia 1 de febrer el diari EL PUNT AVUI va publicar "la geografia a vista d'ocell".
03/02/2015
UniversitatRecercaDocènciaPromoció
Entrevista i article publicat al diari ARA per el catedràtic de Geografia de la Universitat de Girona Joan Nogué
El diari ARA es va publicar el dia 01/02/2015 l'article "Reinventar la Mediterrània" de Joan Nogué.

També, en data 11/01/2015 es va publicar una entrevista en el mateix diar en l'edició del diumenge, converses sobr el món que ve.
03/02/2015
UniversitatPublicacions
Seminari a càrrec de la Dra. Asunción Lera St. Clair en el marc del màster en Canvi Ambiental: anàlisi i gestió.
Seminari que impartirà la Dra. Asunción Lera St. Clair (Research Director, Adaptation and Mitigation Unit, Centre for International Climate and Environmental Research-Oslo, CICERO) en el marc del màster en Canvi Ambiental: anàlisi i gestió.
30/01/2015
UniversitatQualitat
Imatge
III Olimpíades de Geografia de Girona
El proper dia 6 de març celebrarem les III Olimpíades de Geografia de Girona a la Universitat de Girona.
Imatge
Segona edició del Premi Jordi Amorós per a treballs de fi de grau en Geografia
El Col·legi de Geògrafs a Catalunya i l’Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya convoquen la segona edició del Premi Jordi Amorós per a treballs de fi de grau en Geografia.
30/01/2015
UniversitatPromoció
Pòster
III Olimpíades de Geografia de Girona
III Olimpíades de Geografia a la Universitat de Girona.
22/01/2015
UniversitatJornadesSocietatPromoció