Esports a la UdG

El Temps

Marxa nòrdica
Assignatura destacada: Introducció a la Marxa Nòrdica
Esport ideal per a totes les persones que els hi agradi l’esport, la natura i la salut; la marxa nòrdica és molt més que caminar. Tots els dilluns de 15 a 17 h, durant el 2n quadrimestre, amb 1 ECTS de reconeixement!
28/01/2015
pilates
Pilates, aprofita per posar-te en forma
Dimarts a les 15 h a Montilivi. El Mètode Pilates és un sistema d'entrenament físic i mental que es basa en el control de la ment sobre el cos, dissenyat per estirar, però també enfortir el cos d'una manera equilibrada i respectant l'alineació corporal.
28/01/2015
esquí
Vens a Masella? Uneix-te a l'Esquiada UdG 2015!
Per només 53€ pots passar una jornada de neu a Masella. 12 PUNTS per 1 ECTS. El preu inclou bus, forfait, assegurança i 2 hores de monitor! Dates: divendres 13 i 27 de febrer.
23/01/2014
desfibril.lador
Curs GRATUÏT de Suport Vital Bàsic : primers auxilis, RCP i ús del desfibril·lador automàtic.
Forma't gratuïtament en primers auxilis, RCP i ús del desfibril·lador automàtic. Certificat d'assistència a tots els participants + 8 punts per l'obtenció de 1 ECTS.
16/01/2015
màster natació
VOLUNTARIAT: 1r Trofeu Màster Swimfaster
Ajuda a l'organització de la competició de natació de Màsters. 7 PUNTS per l'obtenció d'1ECTS (=40 punts). Els voluntaris rebran berenar i un obsequi.
26/01/2015
unirun
Arriba la Unirun, la Cursa de les 12 Universitats catalanes!
La primera #Unirun serà el 8 de març a Barcelona És una cursa atlètica que pretén fomentar nous reptes en l’atletisme universitari. Impulsada per les 12 Universitats catalanes mitjançant l’ECU. Participa i forma part de l'equip UdG!
20/01/2015
Power fit
Posa't en forma fàcilment! Tonificació, paleo training i powerfit...
Un munt d'activitats esportives perquè t'ho passis bé i et mantinguis en forma! No deixis passar aquesta oportunitat!
07/01/2015
Apnea
NOVETAT: Assignatura d'Introducció a l'apnea (1ECTS)
L'apnea és un esport especialment saludable, l'aprenentatge del qual comporta una sèrie de valors afegits difícils de trobar en altres esports. Descobrèix-te al mar!
11/12/2014
pàdel dones
Pàdel per DONES del PAS-PDI
Curs d'iniciació al pàdel, només per a dones del PAS,PDI i familiars. No t'ho pensis, t'agradarà! Comencem aquest dijous 15 de gener! Una bona manera de començar l'any esportivament!
15/01/2015
voluntariat bàsquet
VOLUNTARIAT: Campionat de Catalunya universitari de bàsquet (16 punts)
Pel Campionat de Catalunya Universitari de bàsquet que organitza la UdG en modalitat masculina i femenina, es necessiten 2 voluntaris per als 2 dies del campionat. 16 PUNTS per a ECTS.
15/01/2015