Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Escola de competències

L'Escola de Competències, un èxit!

El primer semestre del curs 2018-19, més de 200 persones han participat a les activitats de l'Escola de Competències.

Aquest nou curs hem estrenat l'Escola de Competències, un projecte impulsat per UdGOcupació amb l'objectiu de formar als estudiants i graduats universitaris amb aquelles competències professionals que marquen la diferència entre candidats.

Es van programar un total de 15 càpsules enfocades a millorar 7 competències bàsiques: comunicació, motivació, networking, lideratge, negociació, autoconfiança i emprenedoria. Finalment, degut a la vaga convocada a l'Ensenyament públic pel 29 de novembre, es van anul·lar dues de les càpsules programades.

Totes les sessions han tingut una valoració molt positiva per part dels assistents i el segon semestre es tornaran a repetir totes les càpsules, a partir del 7 de febrer. Podeu consultar el programa del segon semestre en el següent enllaç > PDF

Properament s’obriran els formularis d’inscripció a l’Agenda d’activitats