Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

El Dr. Dani Blasco participa en el projecte INNOVACT

La presentació va tenir lloc els dies 21 i 22 de novembre a Lima (Perú).

El Dr. Dani Blasco, investigador d’INSETUR i del Campus de Turisme, i docent de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, va visitar els passats dies 21 i 22 de novembre la capital del Perú, per participar en la presentació del projecte INNOVACT, que té per objectiu facilitar l’intercanvi d’informació i aprenentatge entre les regions transfrontereres europees i d’Amèrica Llatina, així com promoure la cooperació transfronterera, sistemes d’innovació i competitivitat.

En l’acte de presentació del marc del projecte INNOVACT, va reunir a un centenar d’empresaris i representants institucionals de la frontera entre el Perú i Xile, on es va establir una continuació del projecte que valida la continuïtat del projecte.

INNOVACT és un projecte amb finançament europeu que pretén identificar i desenvolupar estratègies, plans d’actuació i projectes concrets, així com programes pel desenvolupament de cadenes de valor transfrontereres. També buscar estimular i contribuir en el procés d’aprenentatge basat en exemples concrets i millores de pràctiques.