Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

La Càtedra de Patrimoni Literari participa al programa Llengua i Literatura catalanes a Batxillerat

La conferència "Maria Àngels Anglada en el record (1930-1999)" forma part del cicle de conferències "Llengua i Literatura catalanes al teu institut", que es dirigeix a estudiants de batxillerat de les comarques gironines.

Un any més, la Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent col·labora en el programa Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat, que pretén acostar la tasca que es porta a terme des de la Universitat a la matèria curricular dels estudiants de batxillerat de les comarques gironines. Així, amb motiu del vintè aniversari de la mort de l'escriptora Maria Àngels Anglada, la càtedra ofereix una conferència gratuïta, al centres d'educació secundària que imparteixen batxillerat, sobre la trajectòria literària d'Anglada, amb l'objectiu de donar a conèixer la seva figura entre els estudiants de batxillerat.

Podeu realitzar la petició de la conferència fins el 27 de setembre. I a partir del 7 d'octubre es concretaran les sessions. Així mateix, podeu consultar tota l'oferta del programa de conferències.