Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

«Aurora Bertrana a Barcelona», nou itinerari literari de la Càtedra de Patrimoni Literari

La Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent acaba de publicar el volum número 28 de la col·lecció 'itineraris literaris autoguiats': «Aurora Bertrana a Barcelona»

L'itinerari literari Aurora Bertrana a Barcelona constitueix el 28è volum de la col·lecció 'itineraris literaris autoguiats' de la Càtedra de Patrimoni Literari. El volum compta amb la presentació, el guió i la selecció de textos a càrrec de la filòloga Maria Nunes, experta en itinerari literaris a la ciutat de Barcelona. La publicació d'Aurora Bertrana a Barcelona ha comptat amb el suport de la Fundació Bertrana.

L'itinerari Aurora Bertrana a Barcelona repassa els diversos espais que guarden una vinculació profunda amb la vida i l'obra de l'escriptora gironina: les cases on va viure, els cafès que freqüentava, els teatres on gaudia d'espectacles musicals, etc. D'aquesta manera, el recorregut permet resseguir el testimoni del pas d'Aurora Bertrana per la capital catalana, acompanyat per fragments de la seva obra literària.