Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

Nota de condol pel traspàs de Xavier Sanllehí

La Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent de la Universitat de Girona se suma a les mostres de condol per la mort de Xavier Sanllehí, exalcalde de Castelló d'Empúries.

Des de la Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent de la Universitat de Girona (UdG), lamentem profundament i sincera la mort de Xavier Sanllehí, exalcalde de Castelló d'Empúries. L'any 2013, gràcies a la voluntat i l'interès mostrat per l'Ajuntament de Castelló d'Empúries, amb Xavier Sanllehí al capdavant, la Càtedra va ampliar el seu radi d'acció, incorporant a la tasca que ja es portava a terme l'estudi i la divulgació de la figura de l'escriptor Carles Fages de Climent, passant a ser un dels objectius principals. En aquest sentit, es va signar un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Castelló d'Empúries i la Universitat de Girona, que es va formalitzar el 31 d'octubre de 2013, quan el Consell de Govern de la Universitat de Girona va acordar la proposta i es va modificar el nom de la Càtedra, fins aleshores anomenada Càtedra Maria Àngels Anglada de Patrimoni Literari, per l'actual: Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent.

La col·laboració, la bona predisposició i la bona entesa que des de llavors ha planat entre l'Ajuntament de Castelló d'Empúries i l'equip de la Càtedra ha fet que el projecte impulsat per Sanllehí s'hagi pogut portar a terme, assolint una plena consolidació. Per tant, des de la Càtedra, ens sumem a les mostres de condol arran de la seva pèrdua.