Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Lluís Costa
Director Científic del Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Doctor en Història i Professor Titular de la Universitat de Girona en els graus de Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Cultural i en el Màster de Comunicació i Estudis Culturals. Les seves línies de recerca han tingut sovint com a eix principal la història de la comunicació i les seves relacions amb la societat, així com l’anàlisi dels lligams històrics entre Cuba i Catalunya. És autor d’un notable nombre d’articles científics i de divulgació, així com de més d’una quinzena de llibres. És membre dels equips d'investigació dels projectes R+D+I de la UAB: La construcció social de l'espai intermediterrani i les seves correlacions en l'agenda temàtica dels mitjans de comunicació. La informació en premsa i televisió, coordinat pel Laboratori de Prospectiva i Recerca en Comunicació, Cultura i Cooperació i Comunicació i periodisme per a la participació ciutadana en el seguiment i l'avaluació de la gestió dels governs locals, coordinat pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural. Ha participat en diversos esdeveniments científics i acadèmics celebrats a Cuba i ha impartit docència a la Universitat de Río Piedras a San Juan de Puerto Rico.

Dani Blasco
Dinamitzador tècnic del Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Doctor en Turisme per la Universitat de Girona (2013). D’ençà el 2005 treballa com a dinamitzador de projectes relacionats amb l’activitat turística. Ha treballat en el Centre de Recerca i Innovació de les Indústries Turístiques (CRIIT), l’Institut de Recerca en Turisme de la UdG (INSETUR), i el Campus Euromediterrani del Turisme i l’Aigua (e-MTA). Abans d’involucrar-se amb el món universitari, va treballar en diverses empreses i administracions públiques en el camp de la creació i gestió de productes i serveis turístics.