Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Equip

Director científic i tècnic dinamitzador

Lluís Costa

Director Científic del Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Doctor en Història i Professor Titular de la Universitat de Girona en els graus de Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Cultural i en el Màster de Comunicació i Estudis Culturals. Les seves línies de recerca han tingut sovint com a eix principal la història de la comunicació i les seves relacions amb la societat, així com l’anàlisi dels lligams històrics entre Cuba i Catalunya. És autor d’un notable nombre d’articles científics i de divulgació, així com de més d’una quinzena de llibres. És membre dels equips d'investigació dels projectes R+D+I de la UAB: La construcció social de l'espai intermediterrani i les seves correlacions en l'agenda temàtica dels mitjans de comunicació. La informació en premsa i televisió, coordinat pel Laboratori de Prospectiva i Recerca en Comunicació, Cultura i Cooperació i Comunicació i periodisme per a la participació ciutadana en el seguiment i l'avaluació de la gestió dels governs locals, coordinat pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural. Ha participat en diversos esdeveniments científics i acadèmics celebrats a Cuba i ha impartit docència a la Universitat de Río Piedras a San Juan de Puerto Rico.

Anna Otero

Dinamitzadora tècnica

Llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de Girona (1998), Màster en Comunicació i Crítica d'Art (2001) i Erasmus Mundus European Master in Tourism Management (EMTM 2015-2017).

Amb àmplia trajectòria professional vinculada a l’àmbit dels museus d’art (nacionals i internacionals), arxius, centres culturals i gestió de la cultura. Des del 2017, adquireix experiència en la gestió de projectes com a promotora de recerca pels grups ONIT i GRADIENT de la Universitat de Girona. Professora associada a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona (2018-2020) i tècnica de recerca del PECT Turisme del 2019 al 2020.