Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Equip

Director científic i tècnic dinamitzador

Lluís Costa

Director Científic del Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Doctor en Història i Professor Titular de la Universitat de Girona en els graus de Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Cultural i en el Màster de Comunicació i Estudis Culturals. Les seves línies de recerca han tingut sovint com a eix principal la història de la comunicació i les seves relacions amb la societat, així com l’anàlisi dels lligams històrics entre Cuba i Catalunya. És autor d’un notable nombre d’articles científics i de divulgació, així com de més d’una quinzena de llibres. És membre dels equips d'investigació dels projectes R+D+I de la UAB: La construcció social de l'espai intermediterrani i les seves correlacions en l'agenda temàtica dels mitjans de comunicació. La informació en premsa i televisió, coordinat pel Laboratori de Prospectiva i Recerca en Comunicació, Cultura i Cooperació i Comunicació i periodisme per a la participació ciutadana en el seguiment i l'avaluació de la gestió dels governs locals, coordinat pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural. Ha participat en diversos esdeveniments científics i acadèmics celebrats a Cuba i ha impartit docència a la Universitat de Río Piedras a San Juan de Puerto Rico.

Anna Otero

Dinamitzadora tècnica

Llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de Girona (1998), Màster en Comunicació i Crítica d'Art (2001) i Erasmus Mundus European Master in Tourism Management (EMTM 2015-2017).

Amb àmplia trajectòria professional vinculada a l’àmbit dels museus d’art (nacionals i internacionals), arxius, centres culturals i gestió de la cultura. Des del 2017, adquireix experiència en la gestió de projectes com a promotora de recerca pels grups ONIT i GRADIENT de la Universitat de Girona. Professora associada a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona (2018-2020) i tècnica de recerca del PECT Turisme del 2019 al 2020.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.