Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Presentació Màster en Desenvolupament Humà Sostenible, Globalització i Desenvolupament Local (tercera edició)

Període:
8 de maig, a les 20 hores
Lloc:
Organitza:
Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la UdG.

La Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible presenta aquest dijous 8 de maig, el seu programa de formació per al curs 2008/09: el Màster en Desenvolupament Humà Sostenible, Globalització i Desenvolupament Local (3ª edició) i els diferents diplomes i cursos de postgrau.

Intervindran:
Jordi de Cambra, director de la Càtedra UNESCO de Densenvolupament Humà Sostenible de la UdG;
Eduard Valenzuela, coordinador de programes de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació,
i Gemma Valeri, exalumna del Màster en DHS i responsable de la Coordinadora d'ONG Solidàries.

DIA: Dijous 8 de maig
HORA: 20 hores
LLOC: Sala d'actes de la Fundació UdG: Innovació i Formació (Edifici Mercadal. Plaça Jordi de Sant Jordi, 1. 17001 - Girona)

Més Informació: www.udg.edu/cunescodhs/ - Iván Prudkin (618 723 968)

Organitza: la Càtedra UNESCO de Desenvolupament Humà Sostenible de la UdG

Amb la col·laboració de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació i a Coordinadora d'ONG Solidàries de les comarques gironines i l'Alt Maresme.