Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Presentació del segon número de “Pedagogia i Treball Social. Revista de Ciències Socials Aplicades”. L'acolliment residencial en els infants: noves propostes

Inici:
26/03/2012 17:00
Fi:
26/03/2012 19:00
Lloc:
Lloc: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall (Bernat Boades, 68. Girona)
Inscripcions:
Per assistir-hi cal enviar nom, cognoms, empresa/entitat/institució, correu electrònic i telèfon de contacte al centre corresponent: -DIXIT Girona. A/e: dixit.girona@campusarnau.org. Tel.: 972 106 122

Amb motiu de la publicació del segon número de “Pedagogia i Treball Social. Revista de Ciències Socials Aplicades”, DIXIT i l’equip editorial de la revista han organitzat conjuntament un cicle de presentacions.

Els actes comptaran amb la participació de diferents autors/es d’articles del segon número de la revista, i en alguns casos acompanyats de professionals del territori que exposaran la seva pràctica relacionada amb la temàtica de l’article. Les activitats es tancaran amb un debat amb les persones assistents.

“Pedagogia i Treball Social. Revista de ciències socials aplicades” és una revista internacional, digital, gratuïta, semestral i de caràcter científic centrada en la difusió i intercanvi de coneixements útils per orientar la intervenció social i educativa. Promoguda des de la Universitat de Girona, neix amb la voluntat de completar la producció internacional sobre pedagogia i treball social contribuint a l’avenç de coneixement i d’epistemologies dins l’àmbit de la intervenció social.

L’acolliment residencial en els infants: noves propostes

-Presentació de l’article “Sobre l’acolliment residencial i les condicions socio-educatives en les que s’ha de desenvolupar la mesura”, a càrrec de Laura Cruz López (Universidade da Coruña)

-Presentació del projecte Cases d’Infants, a càrrec de Ricard Calvo, director d’operacions (Fundació Acció Social Infància)