Cerca d'activitats

Aula magna de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona
Organitza:
Facultat de Ciències de la Universitat de Girona

Lliurament dels premis de les proves de l'Olimpíada Geològica. Tot seguit el Dr Pedro Alfaro García, de la Universitat d'Alacant i Juan Antonio López Martín, de l'Institut Ramón Arcas de Lorca impartiran la conferència Lliçons del terratrèmol de Lorca de 2011.

El terratrèmol de Lorca de maig de 2011 va commocionar els ciutadans de Lorca. Malgrat la relativa baixa magnitud (M=5.1), el terratrèmol va causar nombrosos danys materials i, malauradament víctimes mortals. En aquesta conferència, els geòlegs exposaran les principals lliçons que la comunitat científica i altres col·lectius han aprés d’aquest terratrèmol. Així mateix, s’explicaran algunes iniciatives de sensibilització i autoprotecció en front de terratrèmols dirigides a estudiants de diferents nivells educatius.