UdG Ocupació > La UdG signa un conveni amb AIESEC amb la finalitat de fomentar la internacionalització

Escola de competències

La Universitat de Girona ha signat un conveni marc de col·laboració amb l'empresa AIESEC Barcelona Nord amb l'objectiu d'organitzar conjuntament sessions formatives per a la informació i promoció d'oportunitats per fer estades internacionals entre els estudiants de la UdG i l'assessorament a estudiants i/o titulats amb interès de fer una estada fora del territori espanyol.

Per una banda, la Universitat de Girona, té entre d’altres objectius, participar en el progrés i desenvolupament de la societat i en la millora del sistema educatiu, promoure activitats d'extensió universitària i l'intercanvi de coneixements i informacions amb altres institucions. Per mitjà de l’Oficina de Serveis a l’Empresa està disposada a dur a terme la col·laboració amb altres entitats per a la millora de l’ocupabilitat dels joves estudiants i graduats de la Universitat de Girona i impulsar així la seva inserció laboral.

Per altra banda, AIESEC, és una organització de joves líders a nivell mundial, present en més de 100 països, que té per objecte promoure el desenvolupament social, cultural, econòmic i tecnològic a Espanya i altres països. Té la missió de facilitar i visibilitzar oportunitats per a joves, per realitzar estades de voluntariat i pràctiques professionals a nivell nacional i internacional. AIESEC està interessada en la col·laboració amb la Universitat de Girona per a promoure la inserció laboral dels estudiants de la Universitat de Girona, promovent l’oferta de pràctiques internacionals.

Ambdues parts veuen la necessitat de signar un conveni en el camp de la promoció de les estades internacionals i, per tant, acorden amb aquest conveni una col·laboració.

Conveni marc UdG-AIESEC (PDF)

Contacte:

Oficina Universitat Empresa