UdG Ocupació > Les activitats d'UdG Ocupació baten el rècord d'assistència en el primer trimestre de curs

Orientació professional

Aquest curs 2020-21, a causa de la situació de pandèmia actual, l'Oficina Universitat Empresa de la UdG ha apostat per dur a terme totes les activitats en format virtual.

UdG Ocupació realitza cada curs diferents tallers d'orientació professional i càpsules de competències i emprenedoria. Enguany la situació sanitària ha obligat a l'Oficina Universitat Empresa a prendre la decisió de realitzar tota la programació en format virtual. Aquesta iniciativa ha estat un èxit i s'ha batut el rècord de participació.

El servei d'orientació professional ha atès 30 tutories personalitzades i ha realitzat un total de 27 tallers grupals de currículum, carta de presentació, entrevista de feina, Linkedin i recursos de cerca de feina. A més, s'han programat dues xerrades sobre treball a la Función Pública i oposicions. En total s'hi han comptabilitzat 946 participants.

Pel que fa a l'Escola de Competències, s'han organitzat 24 càpsules en les quals s'hi han treballat 9 competències diferents: motivació, lideratge, autoconfiança, emprenedoria, networking, comunicació, negociació, creativitat i tecnologia. En aquestes activitats s'han connectat 2.077 participants.

Del total de participants, un 70% són estudiants de la Universitat de Girona, els quals tenen l'opció de reconèixer crèdits ECTS amb la seva participació en les activitats UdG Ocupació.

De cara al segon semestre, l'Oficina Universitat Empresa continuarà oferint tallers i càpsules online. Podeu consultar la programació a l'Agenda d'activitats.