Investiga > La Recerca en la UdG > Líneas de investigación > Detalle
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Investiga

Línia de recerca: Cognició social

Aquesta línia de recerca pretén aprofundir en un dels aspectes més característics de l’ésser humà: el desenvolupament de la cognició social. Un dels objectius és entendre com determinades adquisicions lingüístiques fonamenten les habilitats avançades de cognició social, concretament la capacitat d’atribuir estats mentals als altres, el que s’anomena Teoria de la Ment. També pretenem conèixer el desenvolupament i la interrelació d’aquests aspectes en els trastorns del desenvolupament. Un altre dels objectius se centra en aprofundir en el coneixement del desenvolupament emocional. Més concretament, estem interessants en la capacitat infantil de comprendre que les emocions es poden simular i que això pot tenir conseqüències en les creences dels demés sobre les pròpies emocions. La metodologia utilitzada en aquesta línia és tan de tipus experimental (estudis d’entrenament) com de naturalesa correlacional.

Grups de recerca vinculats

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
6102.01 Psicologia evolutiva
6104.01 Processos cognitius
6106.07 Processos mentals

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.