Instituts > Daphne Jumilla guardonada al Congrés anual de l’Institute of Food Technologists

Institut de Tecnologia Agroalimentària

Daphne Jumilla guardonada al Congrés anual de l’Institute of Food Technologists

La investigadora predoctoral de l’INTEA ha guanyat una borsa de viatge per assistir al congrés IFT FIRST i ha estat finalista del premi “International Division Student Award”

Daphne Jumilla, estudiant del programa de doctorat en tecnologia de la UdG amb un ajut del programa de doctorats industrials, a més de guanyar la borsa de viatge Andy & Jan Rao International Division scolarship award, també ha estat una dels 6 finalistes per optar al premi International Division Student Award, que reconeix l'excel·lència en la investigació en ciència i tecnologia dels aliments amb projecció internacional.

L’Institute of Food Technologists (IFT) és una societat científica internacional de professionals de la indústria i d’institucions acadèmiques i governamentals que es dediquen a la ciència i la tecnologia dels aliments i àrees relacionades. Compta amb aproximadament 12.000 membres individuals de 95 països. La trobada anual de l’associació actualment rep el nom de IFT FIRST,  essent FIRST l'acrònim en anglès d'”Aliments millorats per la recerca, la ciència i la tecnologia”. Aquest any 2023, el congrés s’ha celebrat a Chicago del 10 al 13 de Juliol (https://www.iftevent.org/).

El treball que ha presentat es titula: “Physicochemical And Sensory Characterization Of Raw Tuna Muscle For the Development of Plant-Based Fish Analogs” i recull part de la tasca desenvolupada per la doctoranda en una empresa start-up ubicada a San Francisco (Califòrnia).