Instituts > Conferència i debat "La capacitat transformadora del turisme" 5/10/23 Caixafòrum, Girona

Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

El Professor José Antonio Donaire participa en la següent conferència i debat : La capacitat transformadora del turisme. Diàleg amb la geografia, l’empresa, la filosofia i el feminisme 5/10/23 - 18:30h Caixafòrum, Girona.

Com transforma el turisme? Té cap límit? Per abordar aquestes preguntes ens acostarem a l’activitat turística des d’una mirada interdisciplinària, des de la qual reflexionarem sobre l’essència transformadora del viatge i els desequilibris i les desigualtats que comporta. Dialoguem amb la geografia, l’empresa, la filosofia i el feminisme per aproximar-nos a una millor entesa del significat del turisme en la societat actual i les relacions que es construeixen per mitjà del turisme mateix.

A càrrec de:

Marta Nel·lo, professora de la Universitat Rovira i Virgili

José Antonio Donaire, professor de la Universitat de Girona

Xavier Font, director de l’Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona

Moderat per:

Silvia Grünig Irribarren, professora associada de la UOC