Grups de recerca > La professora Victòria Salvadó participa en les activitats del Dia Mundial de l’Aigua

Grup de Recerca Química Analítica i Ambiental

La professora Victòria Salvadó, investigadora principal del grup de recerca en Química Analítica i Ambiental, participa en les activitats organitzades en el marc del Dia Mundial de l’Aigua a la seu de la Generalitat de Girona, el 22 de març de 2019. Aquesta participació s'emmarca en el projecte europeu INNOQUA.

En motiu del Dia Mundial de l’Aigua, el 22 de març de 2019 s’han organitzat uns tallers divulgatius sobre ciència i aigua, i una taula rodona titulada “El cicle dels plàstics: des de casa, al mar” a la seu de la Generalitat de Girona. Aquestes activitats han estat organitzades pel Campus Aigua de la Universitat de Girona i l’Ajuntament de Girona, amb la participació de diferents científics i estudiants de la Universitat, així com d’associacions mediambientals de la ciutat.

La professora Victòria Salvadó, investigadora principal del grup de recerca en Química Analítica i Ambiental, participa en les activitats organitzades en el marc del Dia Mundial de l’Aigua. Aquesta participació s’emmarca en el projecte europeu INNOQUA.

Alguns dels socis d’aquest projecte europeu són els grups de recerca Química Analítica i Ambiental, Física Ambiental i LEQUIA de la UdG. A nivell català, també hi participa INBROOLL, una empresa de desenvolupament de processos tecnològics.

El grup de recerca en Química Analítica i Ambiental participa en aquesta jornada amb la realització d’un taller divulgatiu per explicar un sistema integrat, innovador i eco-sostenible per a tractar aigües residuals desenvolupat en el marc del projecte INNOQUA.