Facultat de Lletres > 1r. Concurs de relats Càtedra Tom Sharpe

Facultat de Lletres

1r. Concurs de relats Càtedra Tom Sharpe

organitzat per Càtedra Tom Sharpe de la UdG

s’ha obert la convocatòria del 1r. Concurs de relats Càtedra Tom Sharpe, organitzat per la nostra Càtedra. El concurs s’adreça a tota la comunitat universitària de Catalunya (PAS, PDI i alumnat) i té com a objectiu estimular el conreu de l’escriptura en llengua anglesa en el si de la nostra comunitat universitària. Ens plauria que la difusió d’aquesta convocatòria fos especialment intensa en el si de la nostra universitat.

Es tracta d’un premi de relats breus, escrits en anglès, que expliquin històries vinculades a un campus universitari i que tinguin caràcter humorístic. La data límit de presentació és el 29 de febrer de 2024, i la dotació per al relat guanyador és de 750€.

Adjuntem un fulletó informatiu amb les bases completes de la convocatòria, que també es pot trobar en format digital a la nostra pàgina web: https://www.udg.edu/ca/catedres/tom-sharpe/concurs-de-relats. Et demanem que feu difusió d’aquesta convocatòria per correu electrònic entre el col·lectiu acadèmic i l’alumnat de la Facultat.

Concurs relats