Estudia > Beques i ajuts > Beques i ajuts de grau
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Estudia a la UdG

Beques de grau

Beques de caràcter general

NOVETAT: Acreditació Econòmica i Beca Equitat – Curs 2021-22

Per sol·licitar l’acreditació per matricular-se com a becari/ària condicional i la beca Equitat serà obligatori disposar d’un certificat digital.

Atès que en els propers dies es publicarà la convocatòria, s’aconsella que, si no es disposa d'algun dels certificats admesos, es comenci a tramitar l'alta en algun d'ells. Si s’escull l'IdCAT mòbil, fàcil de tramitar, aquí es troba tota la informació necessària.

Important: el certificat digital ha de ser de la persona sol·licitant (estudiant/a), no pot ser de cap familiar.

Acreditació de caràcter econòmic i Beca EQUITAT 2021

L’acreditació de caràcter econòmic NOMÉS té l'efecte exclusiu de poder formalitzar la matrícula sense el pagament previ dels preus públics dels serveis acadèmics.

L'acreditació l'has de sol·licitar en cas que vulguis matricular-te amb condició de becari/ària (només pagar les taxes) i si anteriorment no has gaudit de la beca de caràcter general del Ministeri d’Educació i Formació Professional o te l'han denegat.

L’obtenció de l’acreditació econòmica no comporta el dret a la beca del Ministeri d’Educació i Formació Professional, has de formalitzar i presentar la sol·licitud de la beca de caràcter general i complir els requisits que estableixi la convocatòria.

Si en el moment de matricular-te no has rebut la resposta, fes la matrícula ordinària i quan la universitat rebi la teva acreditació, si t'han acreditat, t’actualitzarà el tipus de matrícula a “matrícula amb condició de becari” i t’ho comunicarà mitjançant una notificació.

BECA EQUITAT

Si reuneixes els requisits per la beca Equitat per a la minoració del preu del crèdit dels estudis universitaris, podràs gaudir d'un 80% o 70% de descompte, en el cas d’estudis de Grau. Per poder gaudir d’aquest descompte hauràs de sol·licitar i tenir denegada la beca de caràcter general del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

Els estudiants que hagin estat becaris el curs 2020-2021 cal que sol·licitin, també, la beca EQUITAT, si se’ls denega la beca de caràcter general del Ministeri d'Educació i Formació Professional podran gaudir del descompte que els toqui per llindar de renda.

Contacte: beques.agaur@gencat.cat

Termini presentació de la sol·licitud: del 7 de juliol al 14 d'octubre de 2021

Estudiants de Grau:

- No estar en possessió o disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de Graduat o Màster Oficial.

- Estar cursant els últims crèdits per a completar els requisits per a l'obtenció del títol i haver superat el 75% de la càrrega lectiva.

- Disposar com a nota mitjana dels crèdits superats a què es refereix el punt anterior la que s'assenyala a continuació per a cadascuna de les branques de titulacions universitàries oficials:

- 7,25 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura o Ensenyaments Tècnics.

- 7,70 punts per a les branques de Ciències, Ciències Experimentals i per a les Ciències Socials i Jurídiques.

- 7,80 punts per a la branca de Ciències de la Salut i

- 8,00 punts per a la branca d'Humanitats

Tots aquests requisits s’han de complir en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.

Termini presentació de la sol·licitud: del 4 de juny fins al 30 de setembre de 2021

Procediment per matricular-se com a becari/becària

Gràfic sobre el procediment per matricular-se com a becari/becària. Clic per ampliar

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.