Càtedres de la UdG > El Patronat de Turisme, Joan Roca i la Càtedra de Gastronomia de la UdG a Lugano

Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni

La presència gironina al fòrum gastronòmic que es va celebrar a Lugano (Suïssa) del 13 al 23 de setembre, va incloure conferències i degustació de productes.

La Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - Sant Antoni de la Universitat de Girona, el cuiner Joan Roca, del restaurant El Celler de Can Roca, i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona han participat en dues conferències al fòrum gastronòmic Città del Gusto.

L’objectiu de la presència gironina és donar a conèixer el sistema de gestió complementària pel territori gironí juntament amb la Universitat de Girona, el restaurant Celler de Can Roca i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

Així, el divendres 14 de setembre, la participació gironina va iniciar-se amb una ponència acadèmica oberta al públic a càrrec de la Càtedra de Gastronomia de la UdG. En aquesta hi van participar Joan Roca, propietari d’El Celler de Can Roca i la Dra. Sílvia Aulet, de la Facultat de Turisme de la UdG, membres del Consell Assessor de la Càtedra de la UdG.

Seguidament, Jaume Dulsat, vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i Joan Roca van pronunciar la conferència “La gastronomia com a driver turístic” davant de professionals de la restauració i d’hostaleria. La participació gironina va concloure amb una degustació per als assistents de productes enogastronòmics gironins i una sessió de networking entre ponents i assistents.