Càtedres de la UdG > La Càtedra convoca els premis a la recerca "Santiago Zapata"

Càtedra d’Estudis del Suro

La Càtedra d’Estudis del Suro convoca els premis a la recerca “Santiago Zapata” amb l’objectiu de promoure la recerca aplicada a l’àmbit temàtic del suro en els camps de les humanitats i les ciències socials (història, economia, geografia, antropologia, literatura, didàctica, sociologia...), així com en les ciències naturals i la tecnologia (biologia, biotecnologia, química, enginyeria química, ecologia, gestió forestal, enginyeria, disseny industrial...).

Els premis prenen el nom de Santiago Zapata en reconeixement a l’impuls decisiu que el catedràtic extremeny va donar a la recerca sobre el suro des d’una perspectiva pluridisciplinar. Els premis a la recerca “Santiago Zapata” inclouen dues modalitats:

a) Un premi amb una dotació de 1.000 euros adreçat a estudiants de grau o de màster, a investigadors novells, o a recerques d’àmbit local, tant de Catalunya com de la resta de l’Estat espanyol.

b) Un premi amb una dotació de 2.000 euros adreçat a doctorands i investigadors sènior de l’àmbit nacional i internacional.

Les sol·licituds es poden presentar fins el 30 de setembre de 2022.

Les bases de la convocatòria es poden consultar al web de la Càtedra