Càtedres de la UdG > CEEF > Formació i activitats > Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Càtedra d'Esport i Educació Física - Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona

Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva

La Càtedra d’Esport i Educació Física - Centre d’Estudis Olímpics de la Universitat de Girona organitza, amb caràcter bianual i des de l’any 2009, el Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva.

El Seminari va destinat a investigadors pre-doctorals i post-doctorals, a estudiants i a professionals de l’esport. Si bé té un enfocament exclusivament científic i acadèmic, el Seminari intenta unir les diferents perspectives derivades de la investigació amb les sorgides de la pràctica professional d’alta qualitat. En aquest sentit, és un Seminari amb caràcter simultàniament científic i professional.

Passades edicions

VII Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva. Control motor i tècnica esportiva: del laboratori a la pista

5 i 6 de novembre de 2021
  • Sr. Andreu Roig
  • Dra. Azahara Fort
  • Dr. Keith Davids
  • Dr. John van der Kamp
  • Dra. Raquel Font
  • Sra. Esther Guerrero
  • Sr. Andrés Arroyo

VI Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva: Noves tendències en el desenvolupament del talent esportiu

22 i 23 de novembre de 2019
  • Sr. Francisco Seirul·lo
  • Sr. Josep Espar
  • Dr. Nuno Leite
  • Dr. Sean Cumming
  • Sr. Jorge Arede
  • Dr. Javier Peña
  • Sra. Esther Guerrero
  • Sra. Teresa Mas de Xaxars
  • Dr. Julio Calleja
  • Sr. Fernando Martínez
Llibre del seminari:
Nuevas tendencias en el desarrollo del talento deportivo

V Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva: L'acció tècnica esportiva i el seu entrenament

26 i 27 de maig de 2017
  • Dr. Ludovic Seifert
  • Sr. Jordi Ribera
  • Sr. Joan Lleonart
  • Sr. Diego Ocampo
  • Sr. Joan Ramon Tarragó
  • Dr. Pedro Tiago Esteves
  • Dr. Gerard Lasierra
  • Sra. Noemí Jordana
  • Sr. Pablo Machín
Llibre del seminari:
La acción técnica deportiva y su entrenamiento

IV Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva: La tàctica col·lectiva i els sistemes de joc

24 i 25 d'abril de 2015
  • Sr. Vicente del Bosque
  • Sr. Sergio Scariolo
  • Dr. Daniel Memmert
  • Dr. Manuel Montoya
  • Dr. Luis Miguel García
  • Sr. Jaume Comas
  • Sr. Narcís Julià

III Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva: La tàctica individual en els esports d'equip

19 i 20 d'abril de 2013
  • Dr. Daniel Bouthier
  • Dr. Luis Miguel Ruiz Pérez
  • Dr. Manuel Montoya
  • Dr. Alex T. Latinjak
  • Dr. Gabriel Daza
  • Dr. Javier Castejón
  • Sr. Josep Segura
Llibre del seminari:
El aprendizaje de la acción táctica

18 i 19 de març de 2011
  • Dr. Jean-Francis Gréhaigne
  • Dr. Duarte Araújo
  • Dr. Joan Riera
  • Sr. Joan Creus
  • Sr. Gerard Lasierra
  • Dr. Víctor López
  • Sr. Xesco Espar
Llibre del seminari:
La táctica individual en los deportes de equipo

I Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva: La tàctica esportiva i la presa de decisions

28 i 29 de desembre de 2009
  • Dra. Concepción Jiménez
  • Dr. Alain Mouchet
  • Dr. Xavier Pascual
  • Sr. Albert Jorquera
  • Dr. Carlos Lago
  • Dr. Fco. J. Castejón
  • Dr. André Terrisse
Llibre del seminari:
La táctica deportiva y la toma de decisiones

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.