Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Viu la UdG

La UdG amb la Marató

Participació

La Universitat de Girona col·labora, des de 2009, amb La Marató de TV3.

La UdG hi està especialment implicada perquè a banda de la vessant recaptatòria valora moltíssim la vessant divulgativa, i és en aquesta vessant en la qual està incidint en les darreres edicions, programant activitats de sensibilització i de divulgació de la recerca, que es porten a terme als tres campus de la UdG durant la setmana de La Marató.

No cal oblidar, però, la vessant de la solidaritat econòmica, més encara quan després de cada edició de La Marató s’obre una convocatòria de projectes de recerca de la qual la UdG ha estat beneficiària en unes quantes ocasions.

Les activitats que trobareu programades s'organitzen conjuntament entre la Universitat de Girona, l'Hospital Universitari Josep Trueta, l'IdIBGi, i el Departament de Salut (ICS i IAS Girona).

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.