Alumni

Balanç de les activitats Alumni durant el curs 2022-2023

La comunitat Alumni UdG compta, a final del curs 2022-2023, amb un registre de 3.813 antics estudiants que segueixen gaudint dels serveis i avantatges que ofereix la Universitat de Girona: borsa de treball, orientació, biblioteca, servei d’esports, servei de llengües, entre d’altres.

Aquest curs s’ha celebrat la 2a Ruta Solidària UdG, la qual va reunir prop de 400 persones i va recaptar un total de 2.429€ a favor de l’entitat Lluito per tu.

Dins de les activitats organitzades exclusivament per a membres de la comunitat Alumni, s’ha realitzat la tercera edició del programa de Mentoria entre antics estudiants, amb l’objectiu de promoure la inserció laboral de l’alumnat que ha finalitzat els estudis recentment. La iniciativa ha comptat amb la participació de 13 tàndems de treball, els quals han estat desenvolupant el seu objectiu de fer suport als/les mentees, durant sis mesos. Enguany, abans d’iniciar el programa, es va realitzar una sessió de co-creació estratègica per a totes les persones que participaven com a mentores, a càrrec d’Irene Compte.

Aquest any també s’ha realitzat, per primera vegada, el curs de coaching en grup “Emprenent el vol”, amb l’objectiu d’ajudar als joves acabats de graduar a incrementar la seva autoconfiança i identificar el seu potencial per tal d’avançar en accions concretes en el seu procés de recerca o canvi de feina. Hi han participat 12 alumnis.