Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Màster en Economia de l'Empresa (business economics)

Et formem en una dimensió internacional

Màster en Economia de l'Empresa

Master in Business Economics

Presentació

Aquest Màster proporciona una formació sòlida i pràctica per a l'anàlisi econòmica i empresarial en un entorn global, posant el focus en l'adquisició de coneixements i habilitats en diferents dominis d’una organització empresarial o institució tenint en compte l’aprenentatge i implementació de mètodes i tècniques avançades.

El nostre Màster cobreix una necessitat de formació d'un teixit empresarial gironí i de més enllà que aposta, cada vegada més, per la internacionalització de la seva activitat. Com a conseqüència d'aquesta activitat i de les operacions que realitzen, el Màster aprofundeix en la qualificació de professionals en l'alta direcció d'empreses o institucions amb responsabilitat social a través d'una perspectiva internacional.

Per tal de facilitar la compatibilitat entre la vida laboral i la consecució del Màster, la docència és semipresencial, amb les classes concentrades en divendres a la tarda i dissabtes al matí-migdia.

Competències

Aquest Màster us donarà la capacitat per:

• Integrar coneixements, també des d'una perspectiva històrica i social, per dur a terme un diagnòstic de l'entorn econòmic o empresarial per a la presa de decisions.
  • Aplicar els coneixements adquirits per resoldre problemes en contextos nous.
  • Identificar els problemes econòmics i empresarials o temes d'investigació rellevants i formular preguntes i hipòtesis a partir d'un marc teòric.
  • Aplicar les metodologies quantitatives i qualitatives necessàries per resoldre problemes propis de l'empresa.
  • Usar i construir sistemes d'intel·ligència de negoci.
  • Identificar els indicadors econòmics i empresarials rellevants per analitzar, interpretar i revisar aspectes d'organització, direcció i comptabilitat.
  • Identificar variables internes i externes rellevants per definir les estratègies i prendre decisions econòmiques i empresarials en el context internacional.
  • Utilitzar l'anàlisi avançada dels mercats per definir les millors estratègies de les empreses que competeixen en els mercats.
  • Dissenyar decisions des de l'alta direcció empresarial en els àmbits relacionats amb les diverses matèries d'empresa.

I què diuen els nostres alumnes?

Eugènia Ramos (alumne del curs 2020-2021, itinerari professional)

"El màster m'ha permès agafar les rendes de l'àrea econòmica de la meva empresa. He après conceptes i tècniques que he anat aplicant al meu dia a dia gràcies al professorat i el temari vist a les assignatures."

"Si estàs treballant a temps complet, també pots ser una bona opció, ja que els horaris s'organitzen entre el divendres tarda i el dissabte al matí. Cosa que em va facilitar poder compaginar els estudis amb la feina."

Joan Planet (alumne del curs 2020-2021, itinerari professional)

"L'experiència del Màster en Business Economics ha estat simplement excel·lent. El professorat s'ha dedicat a fer-nos aplicar els nous coneixements d'una forma més pràctica i propera al món real de l'empresa. Tot i que l'esforç necessari per assolir els coneixements no és petit, el màster es pot compaginar perfectament amb la feina."

"Per estudiants que ja porten uns quants anys d'experiència al món laboral, com en el meu cas, el màster m'ha ajudat a millorar les meves habilitats de pensament crític, a aprendre nous mètodes per resoldre problemes, i a veure el món de l'empresa des d'un punt de vista més global."

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.