Investiga

BEQUES SANTANDER DE TRANSFERÈNCIA, INNOVACIÓ i EMPRENEDORIA DE LA UdG. BTIE. Termini 27/09/2019

Les Beques BTIE Santander 2019, antigament anomenades BTI. Té com a objectiu prioritari la formació dels estudiants en el camp de la transferència i la innovació, i alhora la de potenciar aquesta activitat en els agents de recerca de la Universitat de Girona per millorar-ne la seva excel·lència i competitivitat.

Podeu trobar la convocatòria al següent enllaç:

Com a l'anterior vegada el procés de cerca del candidat, que tindrà dos fases:

1. Concessió de la beca BTI a un grup TECNIO, GR, STR i/o OITT. (sol·licitud fins 27/09)
  2. Posteriorment, selecció del candidat/a la beca BTI posterior. (segons punt 11 de la convocatòria).

Com a novetat:

• Els centres TECNIO i els grups de recerca de la UdG podran presentar fins a un màxim de tres sol·licituds. En cas que alguna de les beques quedi vacant, aquestes es distribuiran de forma competitiva entre els grups de recerca de la UdG, incloent el centres TECNIO, que hagin sol·licitat més d’una beca. El procés es tornarà a repetir fins a adjudicar el total de beques previstes.

Per sol·licitar-lo heu d’anar al següent enllaç:

Quan hagueu imprès la sol·licitud signar unicament pel responsable del Grup i portar-lo al Registre. Data límit 27/09/2019

Convocatòria

Pla de Treball