Investiga

UdG: IFUdG2024 - Convocatòria i Bases Reguladores - Ajuts per contractació predoctoral

Es fa pública la convocatòria dels ajuts IFUdG 2024 del Programa IFUdG 2022-2024.

La finalitat d'aquests ajuts és fomentar la captació de talent predoctoral i la lectura de la tesis doctorals a la UdG.

En funció del seu finançament els ajuts podran ser de dos tipus :

IFUdG, finançats íntegrament per la convocatòria.

IFAEUdG, aquests ajuts estaran cofinançats el 50% per la convocatòria i el 50% per entitats i/o empreses col·laboradores, mitjançant un conveni de col·laboració específica per al cofinançament de l’ajut o bé per fons del grup de recerca UdG a través de fons lliures de justificació, quedant específicament exclosos els recursos de projectes competitius, i de fons propis de la UdG, incloent el funcionament de departaments, instituts de recerca, etc.

REQUISITS : la persona candidata, el grup de recerca i la persona directora de la tesi hauran de complir amb els requisits que es detallen al punt 3.1 i 3.2 i 3.3 de les bases reguladores. Cal tenir present que el requisit 3.1.3.a) s’ha vist modificat  pel Reial Decret 576/2023, de 4 de juliol, que modifica el Reial Decret 99/2011, de 28 de gener , tal i com s’indica en el punt segon de la convocatòria, per tant, per accedir al doctorat els etudis de màster hauran d'estar finalitzats. Tot i així en el moment de la sol·licitud s'admetrà que el màster no estigui finalitzat si es disposa com a mínim de 300ECTS entre les 2 titulacions.

DURADA MÀXIMA DE L’AJUT : tres anys i cinc anys per persones amb discapacitat.

DOTACIÓ DE L’AJUT : inclou els costos de la retribució, de la quota patronal de la Seguretat Social, de la indemnització i els costos de la matrícula del doctorat (tutela acadèmica i els crèdits formatius obligatoris) durant 3 cursos acadèmics o bé 5 cursos acadèmics pels ajuts atorgats a persones amb discapacitat.

En cas que en el moment de l’acceptació de l’ajut s’accepti fer docència durant la vigència de l’ajut, també inclourà un ajut de mobilitat (IF_MOB) gestionat per l’Oficina Internacional de la UdG.

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD

Es modifica el punt 6.1.2 de les bases reguladores.

El procediment a seguir serà :

1.La sol·licitud s’iniciarà de forma obligatòria registrant-se a la pàgina web de Becas del Banco Santander a través del formulari habilitat.

2.Un cop finalitzat el registre al Banco Santander, la persona candidata rebrà un correu electrònic de confirmació on apareixerà informació de l’enllaç al formulari UdG on haurà de continuar i finalitzar el tràmit, completant la informació i adjuntant la documentació que sigui requerida.

La sol·licitud només es considerarà vàlidament formalitzada si, un cop realitzats els dos tràmits anteriors, s’obté un justificant de registre, que es podrà generar de dues formes:

- Quan l’enviament del segon formulari electrònic, el de la UdG, generi automàticament un justificant de la sol·licitud amb la data i hora de registre incorporades (si la persona s’ha identificat al formulari UdG amb un certificat electrònic – VALID).

- O bé, quan es presenti per registre el pdf generat pel formulari de sol·licitud UdG (si no ha quedat registrat automàticament perquè la persona s’ha identificat amb DNI/Passaport i data de naixement), seguint alguna d’aquestes vies:

• A l’OAMR, si la persona candidata no disposa d’una signatura electrònica reconeguda però s’hi pot desplaçar personalment per presentar el pdf generat pel formulari de sol·licitud UdG, signat de forma manuscrita.

• A través del registre electrònic de la UdG, iniciat per una tercera persona, si la persona interessada és estrangera i no disposa d’una signatura electrònica reconeguda. El pdf generat pel formulari de sol·licitud UdG haurà d’estar signat amb alguna altra signatura electrònica.

• Als llocs esmentats a l’article 9.1.iii d’aquesta convocatòria, presentant el pdf generat pel formulari de sol·licitud UdG, signat de forma manuscrita per la persona candidata.

En tots els casos, el justificant que s’obtingui ha d’incloure una data i hora de registre.

TERMINI PER SOL·LICITAR L’AJUT : Del 13 de maig 2024 al 30 de maig 2024 a les 14h (hora local de Girona).

Només s’admetran a tràmit les sol·licituds que en la data indicada s’hagin presentat electrònicament, a través dels formularis del Banco Santander i de la Universitat de Girona, i a través del registre en cas que no s’hagin registrat automàticament.

BASES REGULADORES

Bases reguladores

Bases reguladoras

Regulatory bases