Investiga

Innovacions en Medicina Personalitzada i Teràpies Avançades

Es finançaran projectes de R+D conjunts on participaran empreses i centres i organismes de recerca de l'entorn del Sistema Nacional de Salut (SNS). Seran susceptibles de finançament els projectes destinats a generar un resultat d'aplicabilitat industrial i/o empresarial.

En el marc d'aquest PERTE, aquesta actuació conjunta entre l'Institut de Salut Carles III (ISCIII) i el Centre per al Desenvolupament Tecnològic i la Innovació (CDTI) persegueix coordinar les capacitats científiques amb les capacitats empresarials per avançar més ràpidament en el desenvolupament de productes de diagnòstic clínic per a la implementació de medicina personalitzada i medicaments estratègics emergents, orientant els esforços investigadors i innovadors de l'ecosistema publicoprivat en l'àmbit de la salut cap als reptes següents:

• MISION: Teràpies avançades i medicina de precisió

1. Lexpressió dinterès:

És un resum del projecte conjunt, especificant-se les activitats realitzades per cada participant, així com el pressupost associat.

Actua de paraigües per a la col·laboració: totes les entitats participants que integren el consorci hauran de presentar una declaració de compromís de participació al projecte.

No és una sol·licitud d'ajuda, però sí un requisit indispensable per poder accedir-hi.

Deu estar formalitzada amb anterioritat a la presentació de qualsevol sol·licitud.

L'expressió d'interès la presenten les empreses a la seu  electrònica del CDTI.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: del 15 de juny al 4 de juliol.

2. Les sol·licituds dajuda:

Cada entitat participant en l'expressió d'interès ha de fer la sol·licitud d'ajuda a l'organisme finançador corresponent i en els terminis fixats per a cada instrument: els organismes i els centres de recerca públics de l'SNS a l'ISCIII; les Empreses al CDTI.

El codi de presentació de l'expressió d'interès s'haurà d'incorporar a les sol·licituds d'ajuda.

CDTI i ISCIII avaluaran independentment les seves sol·licituds, segons els criteris establerts en els instruments d'ajuda respectius.

- Sol·licitud de ajudes al ISCIII: Primera setmana de Juliol.
- Sol·licitud de ajudes al CDTI: del 10 de juliol al 28 de juliol.

3. La concessió de lajuda:

Només es finançaran aquells projectes en què tots els participants hagin obtingut ajut: els Organismes i Centres de Recerca públics de l'SNS per part de l'ISCIII; les Empreses per part del CDTI.

Duració dels projectes: 1/08/23 a 31/12/25.
o CDTI recollirà despeses des del 1/08/23 fins el 30/06/25.
o ISCIII recollirà despeses des del 1/01/24 fins el 31/12/25.
- Pressupost mínim de la part empresarial: 400.000 euros.
- Participants de l'actuació: 2 a 6 entitats; mínim una empresa i un centro u organisme d'investigació.

Més info: https://www.cdti.es/recursos/doc/Programas/Financiacion_CDTI/ISCIII/35543_17617620230730.pdf

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu