Investiga

UE: Fas recerca en salut mental, accés a la salut o càncer?

L'agència europea per la salut HADEA obre 12 convocatòries pel 2023

Els temes de les convocatòries inclouen l'accés a l'assistència sanitària, la salut mental, les malalties cròniques no transmissibles, el càncer, les substàncies d'origen humà i els dispositius mèdics.

Les convocatòries tenen un pressupost total de 19,96 milions d'euros i tanquen el proper 17 d'octubre 2023, a les 17:00:

El proper 30 de juny hi haurà la sessió informativa en línia, per explicar els detalls d'aquestes convocatòries.

Sobre el programa EU4Health

EU4HealthEN, amb un pressupost de 5.300 milions d'euros, és el quart i més gran dels programes sanitaris de la UE.

El programa proporciona finançament a autoritats nacionals, organitzacions sanitàries i altres organismes a través de subvencions i contractació pública, amb l'objectiu de contribuir a conseguir una Europa més saludable. HaDEA gestiona la gran majoria del pressupost total d'EU4Health i implementa el programa mitjançant la gestió de convocatòries de propostes i licitacions durant el període 2021 al 2027.