Investiga

HADEA
Inscripcions
Web:

Aquest seminari web oferirà informació sobre les convocatòries obertes relacionades amb el programa de treball EU4Health 2023.

Es presentarà el programa de treball de 2023 que abordarà les urgències relacionades amb la salut a causa del la pandèmia de COVID-19 i la guerra de Rússia contra Ucraïna, associada amb una atenció especial a la salut mental, la salut global, els avenços en salut digital i productes mèdics i les accions relacionades amb la proposta de Consell aprovada recentment sobre un nou enfocament de la UE sobre el cribratge del càncer.

La sessió informativa està organitzada per HaDEA (European Health and Digital Executive Agency) amb la participació del Directori General de Salut i Seguretat Alimentària (Health and Food Safety, SANTE), l'Autoritat de Preparació i Resposta davant d'Emergències Sanitàries (Health Emergency Preparedness and Response, HERA) i el Directori General per l'Energia (ENER) per presentar el context polític, els objectius i l'impacte esperat així com el procediment de la convocatòria oberta.

Veure l'agenda de la jornada: enllaç