Dia de la Internacionalitat de la UdG: Posant la #UdGlobal a la pràctica

El dilluns 24 vam celebrar el dia de la Internacionalitat de la Universitat de Girona a la Facultat d’Econòmiques per parlar sobre l’estratègia d’internacionalització i incrementar-la de manera significativa.

CAT:

El passat dilluns 24 d’octubre va ser el dia de la Internacionalitat de la Universitat de Girona. L'objectiu central de l’Estratègia d’Internacionalització, també coneguda amb el #UdGlobal, aprovada el febrer del 2020, és incrementar la internacionalització a la UdG de forma significativa, transversal i integrada.

En aquest sentit, el Dia de la Internacionalitat de la UdG és un espai per a l'administració de la universitat per compartir bones pràctiques i donar a conèixer avenços en l'àmbit de la internacionalització d’aquesta. A més, es vol fomentar i estimular la mobilitat del personal acadèmic i d’administració i serveis mitjançant programes i convenis específics i els programes de la Unió Europea, amb la finalitat d'aprofundir en els seus coneixements i millorar les seves competències professionals.

CAST:

El pasado lunes 24 de octubre fue el día de la Internacionalidad de la Universitat de Girona. El objetivo central de la Estrategia de Internacionalización, también conocida como #UdGlobal, aprobada en febrero de 2020, es incrementar la internacionalización de la UdG de manera significativa, transversal e integrada.

En este sentido, el día de la internacionalidad de la UdG es un espacio para la administración de la universidad para compartir buenas prácticas y dar a conocer avances en el ámbito de la internacionalización de esta. Además, se quiere fomentar y estimular la movilidad del personal académico y administrativo y de servicios, mediante programas y convenios específicos y los programas de la Unión Europea, con la finalidad de profundizar en sus conocimientos y mejorar sus competencias profesionales.

ENG:

Last Monday, October 24th, was the Internationality Day of the Universitat de Girona. The central objective of the Internationalization Strategy, also known as #UdGlobal, approved in February 2020, is to increase the internationalization of the UdG in a significant, transversal and integrated manner.

In this sense, the internationality day of the UdG is a space for the university administration to share good practices and publicize advances in the field of internationalization. In addition, the aim is to promote and stimulate the mobility of academic, administrative and service staff, through specific programs and agreements and the programs of the European Union, in order to deepen their knowledge and improve their professional skills.