Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

Jornada informativa sobre la regulació dels habitatges turístics.

El dimecres 24 d'abril del 2024 es durà a terme una jornada informativa sobre la regulació dels habitatges d'ús turístic que organitza l'Associació Catalana de Municipis. La sessió començarà a les 9:30 i acabarà a les 12.00, es farà des del plató de l'ACM i s'emetrà en streaming a través del canal de YouTube de l'ACM.

Durant la jornada s'explicarà la conveniència del nou Decret Llei sobre Habitatges d’ús turístic:  DECRET LLEI 3/2023, de 7 de novembre, de mesures urgents sobre el règim urbanístic dels habitatges d'ús turístic. S'exposaran les obligacions municipals de la nova regulació: l’atorgament de noves llicències urbanístiques als HUT, es donarà a conèixer el procediment de modificació del planejament urbanístic requerit en la normativa pels municipis d’aplicació i s'analitzaran casuístiques i es resoldran dubtes sobre l’aplicació de la normativa.

Per a tots aquells interessats, us podeu inscriure en aquest enllaç: https://www.acm.cat/formacio/afedap/jornada-regulacio-habitatges-us-turistic