Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

La 6à edició de l'ONCOSWIM va camí de batre tots els rècords.

Aquest dissabte 4 de juny es tornarà a nedar contra el cáncer a la Costa Brava.

L'ONCOSWIM és una travessia solidària de natació en aigües obertes impulsada per la Fundació Oncolliga i Radikal Swim que té com a objectiu recaptar fons per la investigació del càncer de mama triple negatiu i sostenir els serveis d'ajuda als malalts de càncer i familiars que ofereix l’Oncolliga.

Aquesta edició ha recaptat de moment 68.000 euros i compta amb més de 150 persones que formen 34 equips, dades que han incrementat respecte edicions passades.

La Milla Solidària és la versió més popular de l’Oncoswim i també s’ha batut rècord de participació amb el màxim de 175 inscrits que nedaran el tram de Llafranc fins a Calella de Palafrugell.

Més informació aquí

Girona, 3 de juny de 2022.