Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Liberi. Grup de recerca en infància, joventut i comunitat

La situació de la joventut migrada sense referents familiars a Catalunya

Recerca

El Liberi va realitzar un estudi entorn la situació de la joventut migrada sense referents familiars a Catalunya, el qual va ser encarregat per la Fundació Barça. L’estudi es va portar a terme durant el primer semestre de 2021.

L’objectiu general de la recerca és aportar dades i evidències sobre la situació d’aquests joves quan arriben a Catalunya sent menors d’edat.

Les persones encarregades de realitzar l’estudi van ser: Carme Montserrat, Edgar Iglesias, Cayetano Gómez, Joan Llosada, Judit Gallart i Zareth Bedoya.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.