Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Els tècnics en la política de joventut de les administracions públiques catalanes

Projecte de recerca

Recerca

Període 2001

Aquesta recerca se centra en l’anàlisi de les figures professionals dependents de l’administració que dediquen la seva tasca al desplegament de polítiques de joventut a través de la planificació, gestió i execució de programes, projectes o serveis adreçats a joves.

L’objectiu general de la recerca és conèixer la situació formativa i professional del col·lectiu de tècnics que es fan càrrec del desplegament de la política de joventut de l’administració pública de Catalunya.

Projecte finançat per CDPR- Departament de la Presidència. Secretaria General de Joventut de la Generalitat de Catalunya. (055/01 09/07/01)

Investigador principal: Pere Soler Masó

Enllaços d’interès

Enllaç

Publicacions

• Soler, P.; Bayot, A.; Planas, A.; i Vila, J. (2002). Els tècnics en la política de joventut de l’Administració pública catalana. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Observatori Català de la Joventut, Secretaria de Joventut, Departament de Presidència. ISBN: 84-393-5912-8. Enllaç

Transferència

• Soler, P. (2005). Les polítiques de joventut a Catalunya durant el període democràtic. Educació i història, (8), 283-307 Enllaç
  • Soler, P. (2004). Les polítiques de joventut a Catalunya. En Reguillo, R.; Feixa, C.; Valdez, M.; Gomez-Granell, C. i Pérez-Islas, J.A (coord.), Temps d’Híbrids. Entre segles. Joves Mèxic-Catalunya (p. 80-89).
  • Soler, P.; Bayot, A. i Vila, J. (2003). Pautes para la elaboración de planes integrales de juventud: una propuesta desde el contexto de Cataluña. Jóvenes: revista de estudios sobre juventud, (18), 60-89. Enllaç
  • Soler, P. (2003). Evolució, anàlisi i reptes de les polítiques de joventut. Una reflexió des de la realitat catalana. En Serra, S. i Sureda, B. (coord.), Els joves a l’època contemporània. XXI Jornades d’Estudis Històrics Locals (p. 81-98).