Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Liberi. Grup de recerca en infància, joventut i comunitat

Benestar dels infants i adolescents en el sistema de protecció, quina valoració fan del confinament?

Projecte de recerca

Recerca

Logo de Gencat Departament de Treball, Afers Socials i Famílies - Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència

La Direcció General d’Atenció a la Infància i Adolescència va encarregar un estudi al grup Liberi per tal de conèixer les opinions dels nois i noies que estan en acolliment familiar o en centres residencials, valoracions en general sobre la seva vida i en particular sobre com van viure els primers mesos de confinament a causa de la Covid-19. Per aquest motiu, es va enviar una enquesta dirigida a tots els nois i noies d’entre 10 i 17 anys que viuen en centres residencials o d’acollida o en acolliment familiar.

IP Carme Montserrat

Es poden consultar els resultats de l’estudi:

Publicacions

• Montserrat, C., Garcia-Molsosa, M., Llosada-Gistau, J., & Sitjes-Figueras, R. (2021). The views of children in residential care on the COVID-19 lockdown: Implications for and their well-being and psychosocial intervention. Child Abuse & Neglect, https://doi.org/10.1016/j.chiabu.2021.105182

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.