Facultat de Medicina

Cicle de conferències “UdG Medicina 10anys”

Amb motiu del desè aniversari dels estudis de Grau en Medicina UdG s’ha organitzat un cicle de conferències per acostar la Facultat i els estudis de Medicina a la Comunitat Universitària i a la societat en general.

El cicle s’iniciarà el dia 5 de març a les 18h amb un Debat sobre la Història de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona a càrrec del Dr. Ramon Brugada, Cap de Cardiologia, Director de la Unitat Clínica de Genètica Cardíaca, Director del Laboratori de Diagnòstic Clínic (Hospital Universitari Dr. Josep Trueta - Hospital Santa Caterina, Girona), Director del Centre de Genètica Cardiovascular (Institut d'Investigació Biomèdica Girona - IDIBGI), Professor Titular de Medicina UdG, Director de la Càtedra de Malalties Cardiovasculars UdG i ex-degà de la Facultat de Medicina, i del Dr. Joan San, degà en funcions, neurocirurgià i professor Titular de la Facultat de Medicina.

La segona conferencia tractarà sobre Medicina i els Drets de les persones: "Drets Humans i Discapacitat. Desmuntant el model mèdic", tindrà lloc el dia 7 de març a les 18h i serà a càrrec del Sr. Josep M. Solé, director de Support, Fundació Tutelar de les Comarques Gironines i advocat.

El dia 14 de març a les 18h la conferència anirà a càrrec de la Dra. Anna Quintanas, professora de Filosofia de la Universitat de Girona i tractarà sobre Medicina i Valors.

La darrera conferència del cicle tindrà lloc el 21 de març a les 18h anirà a càrrec de la Dra. Beatriz López, professora d’Enginyeria de Sistemes i Automàtica i coordinadora del Grau en Enginyeria Biomèdica de la Universitat de Girona i tractarà sobre Medicina i Intel·ligència Artificial.

Les conferències són obertes a tothom i tindran lloc a la Sala d’Actes de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona (c/Emili Grahit 77, 17003-Girona)