Facultat de Lletres

10 càpsules 10 temes

En el marc del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere, aquest 25 de novembre, la Facultat de Lletres, a través de la seva Unitat de Gènere i Igualtat i conjuntament amb l’artista visual Clàudia Serrahima han desenvolupat el projecte “10 càpsules 10 temes”. Són càpsules de vídeo d’un minut i mig per explicar i generar debat sobre què és la violència de gènere.

La campanya s’allargarà durant diverses setmanes, i compta amb la participació de tota la comunitat universitària (alumnat, professorat i personal d’administració i serveis) i, també, amb altres persones de fora de l’àmbit universitari.
La campanya vol mostrar com la violència de gènere conviu amb normalitat, en la nostra societat, sota diferents formes: les microviolències en el llenguatge, la violència psicològica, la física, la de poder, de jerarquia, de parella,...
La campanya busca treballar tots els àmbits de la violència de gènere, i fer visible la seva presència en tots els col·lectius (dones, nens, nenes, i diferents orientacions de gènere).

10 càpsules 10 temes. “Càpsules de vídeo d’un minut i mig per explicar i generar debat sobre què és la violència de gènere”
Funcionament i periodicitat de les publicacions de la campanya
Les càpsules audiovisuals del projecte 10 càpsules, 10 temes, es publicaran cada dimecres.

La primera càpsula es publicarà el dimecres 25 de novembre.

Les càpsules es publicaran entre les 19 i les 20 h.

L’estrena de cada càpsula, anirà precedida d’un recordatori, 24 hores abans de la seva publicació.

Els dimecres 23 i 30 de desembre i el dimecres 6 de gener -coincidint amb les vacances de Nadal- no es publicarà cap càpsula.

Els recordatoris i la difusió de les càpsules es faran a través dels canals oficials de la Facultat de Lletres:

- Facebook: Facultat de Lletres UdG https://www.facebook.com/udglletres/
- Instagram: @udglletres https://www.instagram.com/udglletres/
- Twitter: @udglletres https://twitter.com/UdGLletres

Per a qualsevol pregunta sobre la programació de les càpsules, podeu contactar amb social.lletres@gmail.com

Restem a la vostra disposició,

Comunicació i XXSS de la Facultat de Lletres.
Universitat de Girona.