Facultat d'Educació i Psicologia

Aprovació del Protocol per a la Protecció a la Infància a la UdG

S’ha publicat el Protocol per a la Protecció a la Infància a la UdG (aprovat al Consell de Govern de la UdG del 15 d'octubre de 2020). Aquest Protocol és una eina per contribuir activament al desenvolupament d’un entorn segur per a la infància i adolescència dins de l’activitat de la UdG, bàsicament docència (incloses les pràctiques externes), recerca, transferència de coneixement i compromís social. S’hi descriuen les responsabilitats, les mesures i activitats preventives i de resposta que la UdG emprendrà per protegir a les persones menors de 18 anys, assegurant que cap infant no està sotmès a maltractament com a conseqüència de la institució, ni amb el seu personal ni amb els seus col·laboradors.

Entre altres qüestions, aquest tipus de document es necessita quan es presenten projectes de recerca que impliquen a infants i adolescents (en els projecte europeus l’anomenen el Child Policy)

Pots trobar la informació a: https://seu.udg.edu/ca-es/serveis-dinformacio/boudg/ebou/disposicio/2085

També es pot consultar la versió en anglès