Estudia

Calendari de preinscripció i admissió

Curs 2021-2022

1. CALENDARI GENERAL PER A ESTUDIANTS DE NOU ACCÉS

El calendari general de preinscripció, admissió i matrícula dels màsters universitaris per al curs 2021/2022 és el següent:

Convocatòria ordinària de preinscripció: del 10 de febrer al 22 de setembre de 2021

Terminis Finalització de període  Terminis d’admissió  Períodes de matrícula
1r 26 de maig de 2021  Fins al 2 de juny de 2021 * Del 22 de juliol al 20 de setembre de 2021. Presencial i automatrícula.  Durant el mes d’agost, només automatrícula
2n 14 de juliol de 2021 Fins al 20 de juliol de 2021 Del 22 de juliol al 20 de setembre de 2021. Presencial i automatrícula.  Durant el mes d’agost, només automatrícula
3r 22 de setembre de 2021 Fins al 27 de setembre de 2021  Del 28 al 30 de setembre de 2021. Presencial i automatrícula

* Pagament de la reserva de plaça: del 2 al 15 de juny de 2021. Aquest pagament garanteix l’assignació de plaça i es descomptarà de l’import final de la matricula. En cas de no efectuar-lo, la UdG es reservarà el dret de reassignar la plaça. La no formalització de la matrícula en el període establert comportarà l’anul·lació de l’assignació de plaça sense dret a la devolució de l’import pagat. En cas de necessitar una carta d’acceptació serà requisit necessari el pagament de la reserva de plaça. La reserva de plaça serà opcional per cada màster i se’n farà publicitat a la pàgina web de cada estudi.

Convocatòria extraordinària de preinscripció: del 28 de setembre al 10 de desembre de 2021

Els màsters de 90 o més crèdits que tinguin places vacants podran assignar-ne, fins al límit de capacitat establert, als candidats que acreditin reunir els requisits d’accés per iniciar estudis al segon semestre. Per procedir a aquestes assignacions caldrà tenir en compte les normatives acadèmiques de permanència i de matrícula i l’aprofitament acadèmic.

Terminis Finalització de període Terminis d’admissió Períodes de matrícula
Únic 10 de desembre de 2021 Fins al 14 de desembre de 2021 Del 15 de desembre de 2021 al 13 de gener de 2022. Presencial i automatrícula

2. MÀSTER EN PSICOLOGIA GENERAL SANITÀRIA

• Període únic de preinscripció: del 10 de febrer de 2021 al 21 de juliol de 2021
  • Assignació de places provisional i obertura del període de reclamació: del 22 al 26 de juliol de 2021
  • Resolució final i publicació definitiva de les places: 29 de juliol de 2021

Matrícula: 1 a 15 de setembre

3. MÀSTER EN FORMACIÓ DEL PROFESSORAT D’ESO I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D’IDIOMES

La preinscripció la du a terme l’Oficina d’Accés a la Universitat del Consell Interuniversitari de Catalunya del 29 de juliol al 15 de setembre de 2021 (dates pendents confirmació).

L’assignació de places es publicarà el 30 de setembre de 2021(dates pendents confirmació).

Matrícula:

• Període ordinari: de l’1 al 5 d’octubre de 2021(dates pendents confirmació)
  • Primera reassignació: 9 d’octubre de 2021(dates pendents confirmació)

4. ESTUDIANTS DE CURSOS ANTERIORS

Període de matrícula: del 22 de juliol al 20 de setembre de 2021 (dates pendents confirmació)

(L’automatrícula està operativa de dilluns a divendres de 08:00 a 01:00h. La matrícula presencial es fa a les secretaries acadèmiques corresponents dins els horaris establerts.)

ACCÉS I MATRÍCULA PER A MÀSTERS INTERUNIVERSITARIS NO COORDINATS PER LA UDG

Els estudiants de màsters interuniversitaris no coordinats per la UdG han de formalitzar la preinscripció i matrícula a la universitat coordinadora i s’ajustaran als terminis i condicions que cadascuna estableixi.