Escola Politècnica Superior

Inauguració de curs EPS 2023-24

El rector de la UdG el passat 18 d'octubre va inaugurar el curs acadèmic 2023-24 a l'Escola Politècnica Superior, commemorant el 50è aniversari de la Politècnica a Girona

El passat 18 d’octubre a les 5 de la tarda es va realitzar l’acte acadèmic d’inauguració de curs de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona 2023-24, a l’aire lliure davant de l’edifici Politècnica 1.

La Directora de la Politècnica, M. Àngels Pèlach, va incidir en el fet que aquest curs acadèmic 2023-24 l’Escola Politècnica superior celebra els 50 anys de la seva existència, de ser l’espai físic de la gestió del saber i del coneixement, formant i transformant l’entorn. Va remarcar  que per poder oferir tot aquest talent a la societat calen docents de qualitat fent una pinzellada a la vida docent del professorat  que s’ha jubilat durant el curs 2022-23:
Miquel Francesc Llop Manero, i Pere Vilardell Coderch del departament d’EQATA, Lluis Torres Llinàs del departament d’EMCI, Santiago Thió Fernández de Henestrosa del departament d’IMAE, i al PAS Josep Ferrer i Mercè Bautista, també jubilats d’aquest curs.

Per commemorar el 50è aniversari de la Politècnica a Girona, és va donar la Distinció EPS a tots els Directors i la Directora durant la seva existència.

Durant l’acte es va fa el reconeixement a l’alumnat que inicien la seva vida universitària i beneficiaris del Premi Talent, gràcies al conveni entre Caixabank i el Patronat Politècnica.

PREMIS TALENT:

Mireia Costas Tulla del Grau en Estudis d’Arquitectura i centre de procedència: Institut Frederic Martí i Carreras;
David González Alonso del Grau en Enginyeria Biomèdica i centre de procedència: La Salle;
Paul Solés Bonet del Grau en Estudis d’Arquitectura i centre de procedència: Institut La Bisbal;
Xènia Palomé i Mir del Grau en Estudis d’Arquitectura i centre de procedència: Institut Carles Rahola i Llorens;
Joana Català i Font de la Doble titulació Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica – Grau en Enginyeria Elèctrica i centre de procedència: Institut Jaume Vicens Vives;
Esteve Navarro Deulofeu del Grau en Enginyeria Agroalimentària i Centre de procedència: Sant Antoni de Pàdua;
Mariona Badia i Hernanz de la Doble titulació Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica – Grau en Administració i Direcció d'Empreses i centre de procedència: Institut Montilivi;
Darius Natan Santa del Grau en Enginyeria Informàtica i centre de procedència: Institut Pla de l'Estany; Emma Aguilera i Igón del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i Centre de procedència: Institut s'Agulla;
Oleksandr Fidchak del Grau en Enginyeria Biomèdica i centre de procedència: Institut Narcís Xifre i Masmitjà.

La Mireia Costas ens va explicar la seva experiència d’entrar a la Universitat i va remarcar que aquest premi és el reconeixement a l’esforç que han realitzat durant el Batxillerat.

A continuació, amb la col·laboració dels Col·legis professionals afins, es van lliurar els diplomes als Premis extraordinaris de cada titulació del curs 2021-22, reconeixent el Talent que surt de La Politècnica.

PREMIS EXTRAODIANRIS DE TITULACIÓ del curs 2021-22

De l’àmbit Edificació, Grau en Estudis d’Arquitectura amb nota d’empat a Oriol Tarrés Pla i Maria Font Bennàssar i Màster en Arquitectura amb nota d’empat a Eduard Pagès Baguda, Judit Sabrià Figueras, Lavinia Ioana Dragos i Joana Plana Ortiz, el  Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació a Laura Rodrigo Olivé;
De l’àmbit Informàtic: Grau en Enginyeria Informàtica a Laura Galera Alfaro,  Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs a Eduard Avellí Duran;
De l’àmbit agroalimentari,  Grau en Enginyeria Agroalimentària  i Laura Pla Castellà; Grau en Innovació i Seguretat Alimentària a Alba Gabrulosa Evangelio,
De l’àmbit Industrial: Grau en Enginyeria Elèctrica a Marc Padilla Morales; Grau en Enginyeria Mecànica a Ricard Vila Rabassa; Grau en Enginyeria Química a Núria Bagaria Rovira; Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a Alejandro Cuenca Claver; Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials a David Esteba Fàbrega i el Màster en Enginyeria Industrial  a Júlia Soler Boada; Grau en Enginyeria Biomèdica a Marta Soler Boada.
En quan a Màsters: del màster en Ciència de dades a Sergi Bergillos i Pedraza, Màster en Medical Imaging and Applications (IU-EM) a Santiago Nicolás Pires, Màster en Computació d'imatge mèdica a Marc Guirao Pascual, Màster en Biotecnologia Alimentària a Laura Berbegal Bolsas; Màster en Mecànica de Materials i Estructures a Adriana Villarroel Rivera

El rector de la UdG, Dr. Quim Salvi va finalitzar l’acte i va donar per inaugurat el curs acadèmic 2023-24.

Podeu visualitzar les fotos de l'esdeveniment al següent enllaç  i el video resum de l'acte.