Escola Politècnica Superior

Lliurament dels premis de la 29a edició dels Premis Patronat.

El Patronat de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona va celebrar amb èxit la 29a edició dels Premis Patronat, marcant un nou inici amb un enfocament renovat.

Amb la participació destacada del Sr. Jonathan Escobar, un referent mundial en innovació empresarial, juntament amb els discursos de la Sra. Viader, presidenta del Patronat, i el Sr. Miquel Noguer, l'esdeveniment va captivar l'essència dels premis, destacant el talent i l'esforç dels estudiants en els seus projectes finals de grau o màster.

L’entrega de Premis Patronat es va celebrar a l’Auditori amb una audiència de 130 persones, incloent autoritats locals, membres del patronat, personal docent i estudiants, l'acte va ser una jornada memorable. La presència d'empresaris i directius de les principals companyies de Girona també va enfortir el vincle entre la universitat i el teixit empresarial.

L'entrevista al Sr. Escobar, conduïda per la Dra. Pèlach, va oferir una visió inspiradora per a tots els assistents. Seguint, la presentadora Sra. Aumatell va presentar els guardonats en diverses categories, destacant la contribució de cada guanyador a la innovació i el desenvolupament regional.

1) La primera va ser amb Sra. Mariona Mulà guanyadora del Premi Patronat en la categoria “Aplicabilitat Industrial”.
2) El Premi del Patronat en la “Categoria “Emprenedoria” va quedar desert.
3) El Premi Patronat en la categoria “Impuls Territorial” va ser per la Sra. Júlia Gibaja.
4) El Premi Patronat dins la categoria "Recerca, Innovació i Desenvolupament” va ser pel Sr. Soufian Fahimi Zemkour.
5) La Sra. Carla Vilà va ser la guanyadora del Premi Patronat en la categoria “Sostenibilitat (ODS)”.

L'acte va culminar amb les paraules del Dr. Salvi, rector de la UdG, i va ser amenitzat per l'artista Lia Jensen amb el seu violí elèctric, creant un ambient encantador.
Els Premis Patronat reafirmen el compromís del Patronat Politècnica de Girona amb la transferència de coneixement i tecnologia, fomentant la col·laboració entre estudiants i experts per abordar els reptes empresarials i socials. Amb 160 membres, el Patronat continua invertint en aquesta relació universitat-empresa, demostrant el seu suport al talent emergent i a la innovació.

Girona 10 d'abril de 2024.