Departament de Filologia i Comunicació

Línies de recerca

Comunicació Cultural

• Comunicació social i institucional: l’anàlisi i la interpretació de les estratègies de comunicació aplicades per les institucions públiques i per les entitats i col·lectius socials en general, tan des del punt de vista del present com des d’una òptica històrica. Planteja els seus projectes amb l’objectiu de procurar donar resposta a les necessitats comunicatives i de coneixement de la societat.
  • Anàlisi de la Recepció de les Pantalles Audiovisuals (ARPA):
    • Anàlisi de l’estructura, oferta i demanda de continguts i de les noves interfícies audiovisuals.
    • Elaboració del marc teòric que ens permeti identificar els elements a tenir en compte per a l’anàlisi dels efectes de les finestres audiovisuals.
    • Investigació empírica sobre els usos i efectes de les pantalles audiovisuals en l’àmbit dels valors dels joves.
    • L'anàlisis intertextual de les obres audiovisuals.