Departament de Filologia i Comunicació

Comunicació Cultural

Juny de 2017

XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació

La Societat Catalana de Comunicació (SCC) organitza la XXVII Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació (SCC) – Congrés Internacional de Recerca en Comunicació, que se celebrarà a la Universitat de Girona (UdG), a Girona, el divendres 30 de juny de 2017.

Novembre de 2015

IV Jornades Internacionals de Comunicació i Societat

Sota el títol ‘Educació i Comunicació. Reptes i oportunitats en contextos de diversitat’ el Grup de Recerca Comunicació Social i Institucional de la Universitat de Girona va organitzar els dies 5 i 6 de novembre de 2015 les seves IV Jornades Internacionals de Comunicació i Societat.

Juny de 2015

XXV Conferència Anual de la Societat Catalana de Comunicació

La Conferència es celebra el dia 5 de juny del 2015 a la Masia de la Torre, seu de l’Institut d’Estudis Gironins.

Novembre 2013

III Jornades de Comunicació i Societat: comunicació pel canvi social

Els dies 7 i 8 de novembre de l’any 2013 les jornades es centraren en la reflexió i el debat entorn a la potencialitat de la informació i la comunicació en la governança democràtica, la responsabilitat social, els drets humans, la rendició de comptes i el canvi social. S’articularen al voltant de preguntes clau com ara: Quin és el rol de les administracions i els mitjans de comunicació? Es poden considerar socialment responsables? Contribueixen o frenen el dret a la informació, el debat públic i la transparència?

Desembre de 2012

Jornades sobre Comunicació i Societat a la Universitat de Puerto Rico

Els dies 3, 4 i 5 de desembre de 2012 membres del grup CSiI van participar i organitzar unes jornades sobre comunicació i societat a la Universitat de Puerto Rico (UPR). Les jornades van tenir una durada de tres dies i van ser un espai per a compartir coneixements entre la Universitat de Girona i la Universitat de Puerto Rico. El lloc de les jornades fou la Red Graduada a la Biblioteca Lázaro de la UPR Río Piedras.

Desembre de 2011

II Jornades Internacionals de Comunicació i Societat

El lema d’aquestes segones jornades Internacionals de Comunicació i Societat va ser “Cinema i Publicitat”, a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona i al Museu del Cinema, els dies 13 i 14 de desembre de 2011.

Setembre de 2010

I Jornades de Comunicació i Societat

Les I Jornades de Comunicació i Societat van ser dedicades a la comunicació a Cuba.