Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni

Les doctores Dolors Vidal i Sílvia Aulet viatgen a Argentina

En el marc del programa UNITWIN i de Càtedres d’UNESCO, es va celebrar un workshop a Argentina, on les doctores van assistir en representació de la Universitat de Girona.

El passat 30 de setembre, les doctores Dolors Vidal i Sílvia Aulet, van assistir en el workshop organitzat pel programa UNITWIN - UNESCO, com a representants de la Universitat de Girona.

L’objectiu del viatge a Argentina va ser la redacció d’un informe final sobre el desenvolupament turístic de la zona, en base a les conferències realitzades en el programa i les visites en els indrets específics argentits. Les doctores, expertes en turisme, van participar en l’assessorament per l’impulsament de l’activitat turística de la zona.

Per a més informació, consulteu el programa de les activitats realitzades per la xarxa de UNESCO-UNITWIN de Cultura, Turisme i Desenvolupament.