Càtedra de Promoció de la Salut

V Seminario Internacional Habilidades para la Vida

Del 15 al 17 d’ octubre es celebrarà al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona el V Seminario Internacional Habilidades para la Vida, organitzat conjuntament per la Càtedra de Promoció de la Salut de la Universitat de Girona, Dipsalut (Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona), i la Fundación EDEX.

El Seminari es centrarà en la capacitat que tenen les habilitats per a la vida per afavorir que les persones i les comunitats assumeixin l’autocura en les seves vides i la cura de les altres persones i els entorns on convivim. Seguint els criteris de la OMS, parlarem d’habilitats com l’empatia, la comunicació interpersonal, la presa de decisions, el pensament crític, la solució de problemes, el maneig de sentiments o la gestió de l’estrès, entre d’altres.

Aquest Seminari s’adreça a professionals i responsables del disseny de polítiques públiques orientades a infants, adolescents i joves, de l’àmbit de l’educació, la salut comunitària, la prevenció de l’abús de drogues, l’educació afectiva-sexual, el foment de la convivència, la cultura ciutadana i la promoció de la Salut entre d’altres.

Comunicacions

Durant el seminari es presentaran comunciacions. Us animem a presentar les vostres!

Normativa Comunicacions

Inscripcions

Us podeu inscriure a un pre-seminari, al seminari o a un pre-seminari + seminari

El preu del seminari és de 100€