Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Consell Assessor Sectorial

Orientació estratègica externa

Peça nuclear i fonamental en l’estructura del campus, està constituït per un grup reduït de persones escollides per la seva trajectòria professional i personal, totes elles externes a la universitat i l’autoritat de les quals és indiscutiblement reconeguda en el sector. El CAS esdevé un excel·lent fòrum de debat que ha d’aportar visió estratègica independent, no influïda pels condicionants que afecten la UdG, i que ha d’orientar el plantejament de l’activitat acadèmica del campus tant pel que fa a l’orientació i necessitats de la recerca com en matèria de formació. Ha d’assessorar també sobre el model de relació amb les empreses del sector i la presència internacional del campus i donar suport, en la mesura del possible, a les relacions institucionals relacionades amb el campus.