Campus Compòsits

Programa formació a mida per a la teva empresa

Formació innovadora adaptada a les teves necessitats

La Universitat de Girona, a través de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació organitza formació a mida adaptada a les necessitats i objectius de la teva empresa o col·lectiu professional.

Si ens exposes les teves necessitats i ens fas partícips dels teus objectius, dissenyarem una proposta de programa formatiu a mida, comptant amb els millors experts acadèmics i amb professionals experimentats. Aquesta proposta l’ajustarem al màxim a les teves necessitats.

El programa es pot impartir a l'aulari de la Fundació Universitat de Girona o bé a les teves pròpies instal·lacions (formació in company).

També us podem ajudar, en coordinació amb els departaments i personal de l'empresa, en la definició d’un Pla de Formació d’Empresa, des de la identificació de competències laborals a desenvolupar, la formulació d'objectius i definició de prerequisits, la identificació de continguts i de l'estructura del programa, la identificació de les estratègies en formació i la descripció de les avaluacions d'aprenentatge. Disposem també de diferents propostes de formació estàndard adaptables.

Et convé saber que les empreses espanyoles disposen d’un crèdit per a realitzar formació continuada que pot fer-se efectiu mitjançant l’aplicació de bonificacions a les quotes de la Seguretat Social un cop finalitzada la formació (formació bonificada).

Si necessites assessorament, posa’t en contacte amb el Campus Compòsits, Alba Mignorance (Tel. 972 49 94 99) o bé contacta amb la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació trucant al 972 21 02 99.