Llengües a la UdG

Alemany: Dankmute Pohl
Català i espanyol:
Mar Anton

UdGBabel: portal de recursos lingüístics de la UdG

Argumenta

Parla.cat

El Servei de Llengües Modernes és membre de:

A L’ESTIU ÉS TEMPS D’APRENDRE LLENGÜES: CURSOS DE LLENGÜES INTENSIUS DURANT EL MES DE JULIOL DE 2015

MATRÍCULA del 25 de maig al 12 de juny

Alemany: nivell A1 i A2
Anglès:
nivell B1, B2.1 i B2
Francès:
nivell A1, A2, B1 i B2.1
Xinès:
nivell inicial

Cursos intensius durant el mes de juliol oberts a les persones majors de 18 anys.

Consulteu preus i més detalls sobre el cursos visitant la seva fitxa.

Si sou estudiant de grau de nou ingrés a la Universitat a partir del curs 2014-2015. podeu gaudir dels ajuts PARLA3 de l’AGAUR (http://futurambidiomes.gencat.cat).

El silenci del far
L'autor d'El silenci del far, Albert Juvany i Blanch a l'SLM
Albert Juvany, autor d'El silenci del far, ens acompanyarà, dimarts, 5 de maig, de 10.30 a 12 h, a l'aula 3G de la Facultat de Dret per parlar-nos de la seva primera novel·la. A continuació, iniciarà un debat amb l'alumnat dels cursos del nivell C2 de llengua catalana del Servei de Llengües Modernes.
Esteu convidats a participar-hi.
02/05/2015
UniversitatDocènciaSocietat
Nipponia: matrícula oberta per als cursos d'estiu
S'ha obert el període de matrícula per als cursos d'estiu 2015 i per als cursos regular 2015-2016 que organitza Nipponia Idiomes.
15/04/2015
Universitat
Ajuts de l’AGAUR per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües
L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) convoca ajuts per als estudiants que inicien per primera vegada els seus estudis universitaris de grau, el curs 2014-2015, en una universitat catalana, per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües.
Cursos de preparació dels exàmens HSK de xinès
El Servei de Llengües Modernes organitza cursos de preparació per als exàmens HSK de xinès.
26/02/2015
UniversitatSocietat
Cicle de mobilitat internacional “El Rodamón”
L’Estació Espai Jove organitza el cicle de mobilitat internacional “El Rodamón”
La proposta té com a objectiu informar tothom que tingui pensat viure una experiència a l’estranger per treballar, estudiar, fer pràctiques, fer un voluntariat, fer un intercanvi, millorar el coneixement d’idiomes o simplement per viatjar
25/02/2015
Les universitats catalanes posen en marxa el programa PARLA3
El programa pretén estendre l'acreditació del nivell B2 d'una tercera llengua entre els estudiants universitaris.
18/02/2015
Universitat
Exàmens oficials de xinès
Exàmens oficials de xinès a la UdG
Per primer cop el Servei de Llengües Modernes organitzarà els exàmens oficials de xinès HSK (per a majors de 14 anys) i YCT (per a menors de 14 anys), gràcies al conveni que la Universitat de Girona ha signat amb la Fundació Institut Confuci de Barcelona.
15/12/2014