Llengües a la UdG

Alemany: Dankmute Pohl

Català i espanyol
Mar Anton

UdGBabel: portal de recursos lingüístics de la UdG
Argumenta
Xarxa Vives
Parla.cat
EILC: Enter de Erasmus region

El Servei de Llengües Modernes és membre de:

CURSOS DE LLENGÜES 2014-2015

CURSOS DEL SEGON SEMESTRE:
MATRÍCULA OBERTA!

Cursos del segon semestre: anglès, català, espanyol, francès nivell A2 i intercanvis lingüístics. Obrirem la matrícula a partir del 26 de gener fins al 6 de febrer. Inici dels cursos a partir del 9 de febrer

Per més informació consulteu l'apartat de matrícula dins de la fitxa del curs.

INTERCANVIS LINGÜÍSTICS: Publicació dels resultats dels tàndems lingüístics del primer semestre

Cursos de llengües del segon semestre: matrícula oberta
Avui, 26 de gener, s'obre el termini de matriculació per als cursos del segon semestre que programa el Servei de Llengües Modernes. El període de matriculació s'acaba el 6 de febrer.
26/01/2015
Universitat
Ajuts de l’AGAUR per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües
L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) convoca ajuts per als estudiants que inicien per primera vegada els seus estudis universitaris de grau, el curs 2014-2015, en una universitat catalana, per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües.
Exàmens oficials de xinès
Exàmens oficials de xinès a la UdG
Per primer cop el Servei de Llengües Modernes organitzarà els exàmens oficials de xinès HSK (per a majors de 14 anys) i YCT (per a menors de 14 anys), gràcies al conveni que la Universitat de Girona ha signat amb la Fundació Institut Confuci de Barcelona.
15/12/2014
UniversitatSocietat
Trobada poliglota al Cafè Context
Practica llengües amb els estudiants de mobilitat de la UdG. Fes un tàndem lingüístic!
Apunta’t al Programa d’intercanvis lingüístics i practica llengües amb els estudiants de mobilitat de la UdG. Participar-hi és gratuït i podràs aconseguir 2 crèdits ECTS.
12/01/2015
UniversitatConvocatòries
Examen de nivell de suficiència en llengua catalana per a PDI
Obert el període de matriculació per a l'examen del nivell de suficiència en llengua catalana per a PDI (febrer 2015).
09/01/2015
Universitat