Llengües a la UdG

Alemany: Dankmute Pohl
Català i espanyol:
Mar Anton

UdGBabel: portal de recursos lingüístics de la UdG

Argumenta

Parla.cat

El Servei de Llengües Modernes és membre de:

RESULTATS CURSOS, EXÀMENS I ACTIVITATS DEL SERVEI DE LLENGÜES MODERNES

Intercanvis Lingüístics dels segon semestre. Consulteu els resultats en aquest enllaç.

Podeu passar a recollir els certificats a la secretaria del servei a partir del 3 de juny

Cursos d'anglès, francès i alemany cursos anuals i del segon semestre. Podeu consultar els resultats en aquest ENLLAÇ

Els certificats dels cursos es poden passar a recollir a partir del 25 de juny a la secretaria del Servei de Llengües Modernes.

Examen d'anglès B2 ACLES maig: podeu consultar el resultat aquí

Els certificats es poden passar a recollir a partir del 25 de juny a la secretaria del Servei de Llengües Modernes.

A L’ESTIU ÉS TEMPS D’APRENDRE LLENGÜES:
CURSOS DE LLENGÜES INTENSIUS DURANT EL MES DE JULIOL DE 2015

MATRÍCULA del 25 de maig al 12 de juny

Alemany: nivell A1 i A2
Anglès:
nivell B1, B2.1 i B2
Francès:
nivell A1, A2, B1 i B2.1
Xinès:
nivell inicial

Cursos intensius durant el mes de juliol oberts a les persones més grans de 18 anys.

Consulteu preus i més detalls sobre el cursos visitant la seva fitxa

Si sou estudiant de grau de nou ingrés a la Universitat a partir del curs 2014-2015. podeu gaudir dels ajuts PARLA3 de l’AGAUR i assolir el nivell us pot sortir gratuït.

Cursos d'estiu del Servei de Llengües Modernes
Inscripció oberta als cursos d'estiu intensius de llengua d'anglès, francès, alemany i xinès
02/06/2015
UniversitatDocència
Grup de conversa en anglès: "Thursdays in English"
Estàs estudiant però necessites perfeccionar l'anglès parlat?
Vols anar a treballar a Londres, tens el First Certificate però se t'ha rovellat la conversa?
Has conegut aquest estiu un noi/a de Reykiavík i amb la distància t'adones que quan parleu per l'Skype les converses no et duren perquè et falten recursos?
06/05/2015
Societat
Nipponia: matrícula oberta per als cursos d'estiu
S'ha obert el període de matrícula per als cursos d'estiu 2015 i per als cursos regular 2015-2016 que organitza Nipponia Idiomes.
15/04/2015
Universitat
Ajuts de l’AGAUR per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües
L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) convoca ajuts per als estudiants que inicien per primera vegada els seus estudis universitaris de grau, el curs 2014-2015, en una universitat catalana, per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües.
Les universitats catalanes posen en marxa el programa PARLA3
El programa pretén estendre l'acreditació del nivell B2 d'una tercera llengua entre els estudiants universitaris.
18/02/2015
Universitat