Llengües a la UdG

Alemany: Dankmute Pohl
Català i espanyol:
Mar Anton

UdGBabel: portal de recursos lingüístics de la UdG

Argumenta

Parla.cat

El Servei de Llengües Modernes és membre de:

A L’ESTIU ÉS TEMPS D’APRENDRE LLENGÜES: CURSOS DE LLENGÜES INTENSIUS DURANT EL MES DE JULIOL DE 2015

MATRÍCULA del 25 de maig al 12 de juny

Alemany: nivell A1 i A2
Anglès:
nivell B1, B2.1 i B2
Francès:
nivell A1, A2, B1 i B2.1
Xinès:
nivell inicial

Cursos intensius durant el mes de juliol oberts a les persones majors de 18 anys.

Consulteu preus i més detalls sobre el cursos visitant la seva fitxa.

Si sou estudiant de grau de nou ingrés a la Universitat a partir del curs 2014-2015. podeu gaudir dels ajuts PARLA3 de l’AGAUR (http://futurambidiomes.gencat.cat).

Calella
Un passeig inoblidable amb els tàndems!
Aquest dissabte, una cinquantena d’estudiants de la UdG van assistir a la visita a Calella i Llafranc que vam organitzar al Servei de Llengües Modernes en el marc del Programa d’intercanvis lingüístics d’aquest segon semestre.
20/04/2015
UniversitatDocència
Sa Conca
Camí de ronda amb els tàndems de la UdG
Un passeig vora el mar amb els estudiants de la UdG que participen en el Programa d’intercanvis lingüístics
17/04/2015
bookcrossing sant jordi 2015 SLM
El Servei de Llengües Modernes (SLM) organitza un bookcrossing per Sant Jordi als campus de la UdG
L’alliberament de llibres o bookcrossing consisteix a deixar llibres en llocs públics perquè altres persones els recullin, els llegeixin i els tornin a deixar en llocs diferents perquè la roda continuï.
15/04/2015
UniversitatSocietat
Convocatòria 2015 d’ajuts per a la correcció en català i anglès de material docent i de recerca
El Servei de Llengües Modernes convoca ajuts per a la correcció de material docent i de recerca en català
14/04/2015
UniversitatRecercaDocènciaQualitat
Nipponia: matrícula oberta per als cursos d'estiu
S'ha obert el període de matrícula per als cursos d'estiu 2015 i per als cursos regular 2015-2016 que organitza Nipponia Idiomes.
15/04/2015
Universitat
Ajuts de l’AGAUR per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües
L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) convoca ajuts per als estudiants que inicien per primera vegada els seus estudis universitaris de grau, el curs 2014-2015, en una universitat catalana, per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües.
Cursos de preparació dels exàmens HSK de xinès
El Servei de Llengües Modernes organitza cursos de preparació per als exàmens HSK de xinès.
26/02/2015
UniversitatSocietat
Cicle de mobilitat internacional “El Rodamón”
L’Estació Espai Jove organitza el cicle de mobilitat internacional “El Rodamón”
La proposta té com a objectiu informar tothom que tingui pensat viure una experiència a l’estranger per treballar, estudiar, fer pràctiques, fer un voluntariat, fer un intercanvi, millorar el coneixement d’idiomes o simplement per viatjar
25/02/2015
Les universitats catalanes posen en marxa el programa PARLA3
El programa pretén estendre l'acreditació del nivell B2 d'una tercera llengua entre els estudiants universitaris.
18/02/2015
Exàmens oficials de xinès
Exàmens oficials de xinès a la UdG
Per primer cop el Servei de Llengües Modernes organitzarà els exàmens oficials de xinès HSK (per a majors de 14 anys) i YCT (per a menors de 14 anys), gràcies al conveni que la Universitat de Girona ha signat amb la Fundació Institut Confuci de Barcelona.
15/12/2014