Llengües a la UdG

Alemany: Dankmute Pohl

Català i espanyol
Mar Anton

UdGBabel: portal de recursos lingüístics de la UdG
Argumenta
Xarxa Vives
Parla.cat
EILC: Enter de Erasmus region

El Servei de Llengües Modernes és membre de:

CURSOS DE LLENGÜES DEL SEGON SEMESTRE:
MATRÍCULA OBERTA!

EXÀMENS OFICIALS DE LLENGUA CATALANA DE LA CIFOLC A LA UDG
NIVELL DE SUFICIÈNCIA, DE SUFICIÈNCIA PER AL PDI, SUPERIOR I INTERMEDI

Calendari de la convocatòria de febrer de 2015 link UdG

Inscripció: les dates de matriculació a l’examen són del 12 al 23 de gener de 2015
Dies de les proves: Nivell superior: 13 i 14 de febrer. Nivell suficiència 14 de febrer.

Més informació en aquest enllaç

EXÀMENS LLIURES D'ANGLÈS, FRANCÈS I ALEMANY DEL SERVEI DE LLENGÜES MODERNES. PROPERES CONVOCATÒRIES

Exàmens per acreditar el nivell de llengua en el teu expedient acadèmic i pels estudiants que es vulguin acollir al programa Erasmus. Exàmens oberts al públic en general major de 16 anys.

CONVOCATÒRIA NOVEMBRE 2014

Anglès CLUC. Examen multinivell acredita nivell B1, B2.1 o B2. Exàmens el 26, 27 i 28 de Novembre
Resultats de les proves el 19 de desembre a les 12h en aquest enllaç
Els certificats es podran passar a recollir a partir del 30 de gener al Servei de Llengües Modernes

CONVOCATÒRIA GENER 2015. Matrícula de l'1 al 12 de desembre.

Anglès CLUC. Examen multinivell acredita nivell B1, B2.1 o B2
Francès nivells: B1 i B2.1
Alemany nivells
: A2 i B2.1

CURSOS DE LLENGÜES 2014-2015.

Cursos anuals (d'octubre a maig) i del primer semestre (d'octubre a febrer) -Matrícula tancada

Publicació dels resultats dels cursos de Català del primer semestre a partir de divendres 12 de desembre a les 12h en aquest enllaç

Cursos del segon semestre: Català, espanyol i francès nivell A2 obrirem la matrícula a partir del 26 de gener fins al 6 de febrer. Inici dels cursos a partir del 9 de febrer

Per més informació consulteu l'apartat de matrícula dins de la fitxa del curs.

Cursos de llengües del segon semestre: matrícula oberta
Avui, 26 de gener, s'obre el termini de matriculació per als cursos del segon semestre que programa el Servei de Llengües Modernes. El període de matriculació s'acaba el 6 de febrer.
26/01/2015
Universitat
Ajuts de l’AGAUR per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües
L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) convoca ajuts per als estudiants que inicien per primera vegada els seus estudis universitaris de grau, el curs 2014-2015, en una universitat catalana, per promoure la formació i l’acreditació de les terceres llengües.
Exàmens oficials de xinès
Exàmens oficials de xinès a la UdG
Per primer cop el Servei de Llengües Modernes organitzarà els exàmens oficials de xinès HSK (per a majors de 14 anys) i YCT (per a menors de 14 anys), gràcies al conveni que la Universitat de Girona ha signat amb la Fundació Institut Confuci de Barcelona.
15/12/2014
UniversitatSocietat
Trobada poliglota al Cafè Context
Practica llengües amb els estudiants de mobilitat de la UdG. Fes un tàndem lingüístic!
Apunta’t al Programa d’intercanvis lingüístics i practica llengües amb els estudiants de mobilitat de la UdG. Participar-hi és gratuït i podràs aconseguir 2 crèdits ECTS.
12/01/2015
UniversitatConvocatòries
Examen de nivell de suficiència en llengua catalana per a PDI
Obert el període de matriculació per a l'examen del nivell de suficiència en llengua catalana per a PDI (febrer 2015).
09/01/2015
Universitat